  • 11. Data: 2002-07-17 11:58:31
    Temat: Re: jaki to bank?
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Ten numer wyglada tak: 98 1140 2004 xxxx xxxx xxxx xxxx
    > No wiec jaki to bank?

    mBank - czyli BRE WBE, al. Mickiewicza 10, 90-443 Łódź

    Jacek

  • 12. Data: 2002-07-17 11:58:57
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jul 17, 2002 at 01:55:55PM +0200, r...@p...onet.pl wrote:

    > Ale ja musze wiedziec na 100 %

    E, myslalem ze chcesz sprawdzic wiedze. Tak, to jest mBank, wydzial
    bankowosci detalicznej BRE.

    Ale naprawde ta informacja nie jest Ci do niczego potrzebna ;-) bo nie
    musisz jej podawac.

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-07-17 11:59:57
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > mBank - czyli BRE WBE, al. Mickiewicza 10, 90-443 Łódź

    ...A gdybyś sam chciał poszukać to ze stron kir.com.pl można ściągnąć aktualną
    bazę banków w formacie dbf.

    Jacek

  • 14. Data: 2002-07-17 12:06:05
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Wszystkim serdecznie dziekuje za pomoc.

  • 15. Data: 2002-07-17 12:25:31
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    wejdz na te strone
    http://www.wabank.pl/baza_bankow_krajowych.html

    i wpisz powyzszy numer tzn. 11402004 do Wyszukiwanie wg numeru
    rozliczeniowego banku ... i wyswietli ci ze ... jest to BRE BANK Wydzaił
    Bankowości Elektronicznej czyli WBE

    Oliwia
    gg 25244

  • 16. Data: 2002-07-17 12:28:54
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jul 17, 2002 at 02:25:31PM +0200, Oliwia wrote:

> [...]
    >
    > i wpisz powyzszy numer tzn. 11402004 do Wyszukiwanie wg numeru
    > rozliczeniowego banku ... i wyswietli ci ze ... jest to BRE BANK Wydzaił

    Z reszty maila latwo sie domyslic ze czlowiek mial problemy ze
    zrozumieniem jak zjesc te numer.

    Juz przestancie kopac lezacego ;-)

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-07-17 12:45:40
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Oliwia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > wejdz na te strone
    > http://www.wabank.pl/baza_bankow_krajowych.html

    Ja mam do tego fajny programik IBAN. Jak ktos chce to podrzuce na priva.
    POzdrawiam
    Wall

  • 18. Data: 2002-07-17 13:26:23
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Rad'ek" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > ten bank to BRE SA
    > ale nie musisz podawac nazwy banku
    > na nowych drukach (kratkowanych) nie ma miejsca na nazwe banku nawet

    Co mam następnym razem powiedzieć pani w okienku?
    Bo ja co jakiś czas wpłacam pieniązki do Inteligo. I _zawsze_ powtarza się
    taki oto scenariusz: czekam pół godziny w kolejce. Gdy dotrę do okienka
    podaję panience wypełniony druczek. Ona ogląda go z kilku stron, z bliska i
    z daleka (dosłownie), patrzy z niedowierzaniem to na druczek, to na mnie. I
    pyta: "Jaki to bank?". Ja z wrodzonym wdziękiem wymawiam pełną nazwę
    banku... Cooooo? Proszę to napisać tu, obok nazwiska ;-) I wtedy piszę BGBP,
    co również wywołuje pełne zdziwienie...

    To tak na rozluźnienie... ;-)

  • 19. Data: 2002-07-17 15:05:21
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wszystkim serdecznie dziekuje za pomoc.

    Jak robisz na blankietach z poczty to w miejscu nazwa odbiorcy, mozesz
    napisać Imię i Nazwisko i nazwę banku. Jest to dodatkowa inforamacja dla
    Pani z okienka, coby kasa trafiła do właściwego banku.
    Było to bardzo przydatne kiedy baza pocztowa nie zawierała numerów
    rozliczeniowych nowych banków internetowych i wtedy Panie twierdziły, że nie
    ma takiego banku.
    Oczywiście do wykonania samego przelewu jest to zbędne bo liczy się poprawny
    numer konta

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2002-07-17 15:15:34
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "BUCKS"
    > Jak robisz na blankietach z poczty to w miejscu nazwa odbiorcy, mozesz
    > napisać Imię i Nazwisko i nazwę banku. Jest to dodatkowa inforamacja dla
    > Pani z okienka,

    dokument przelewu na poczcie jest taki sam jak w banku i nie ma w nim miejsca na
    radosną twórczość.
    Jak jest napisane "nazwa odbiorcy" to nie nalezy wpisywac nazwy banku tylko
    nazwę odbiorcy
    Informację dodatkową można pani w okienku przekazać ustnie.
    *** blad ***