  • 1. Data: 2008-08-26 17:14:10
    Temat: jaki bank nie wnika w zdolnosc kredytowa ?
    Od: "marian w" <k...@b...pl>

    mam dzialalnosc gosp, a wiadomo jak to jest kiedy sie nie chce placic
    podatkow.
    chce skonsolidowac dwa kredyty, mam spore zabezpieczenie.
    prosze o jakies sensowne podpowiedzi
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-08-26 18:04:33
    Temat: Re: jaki bank nie wnika w zdolnosc kredytowa ?
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "marian w" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podatkow.
    > chce skonsolidowac dwa kredyty, mam spore zabezpieczenie.

    Kredyt z zabezp. hipotecznym, czy zwykly?

    Thomas

  • 3. Data: 2008-08-26 18:05:32
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

> [...]
    > podatkow.
    > chce skonsolidowac dwa kredyty, mam spore zabezpieczenie.

    W zdolnosc to kazdy bedzie wnikal. Conajwyzej bedzie ja okreslal na
    podstawie li tylko oswiadczenia kredytobiorcy, bez dokumentowania tych
    dochodow.

    Thomas

  • 4. Data: 2008-08-26 18:32:24
    Od: "marian w" <k...@b...pl>

    Użytkownik "Thomas" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "marian w" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Kredyt z zabezp. hipotecznym, czy zwykly?

    mam hipoteczny w santander w pln i nie chca mi go przewalutowac
    nieruchomosc warta ~ 450.000, kredytu do splaty ok 100.000, nigdy zadnych
    opoznien w splacie

  • 5. Data: 2008-08-26 18:34:42
    Od: "marian w" <k...@b...pl>

> [...]
    >
    > W zdolnosc to kazdy bedzie wnikal. Conajwyzej bedzie ja okreslal na
    > podstawie li tylko oswiadczenia kredytobiorcy, bez dokumentowania tych

    ale oswiadczajac w banku - musialbym sklamac, od poczatku roku jade na
    minimalnej stracie (ok 1000 zl/mc) wiec jak mialbym oswiadczyc ze mam dochod
    ?

  • 6. Data: 2008-08-26 19:11:42
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

> [...]
    >
    > ale oswiadczajac w banku - musialbym sklamac, od poczatku roku jade na
    > minimalnej stracie (ok 1000 zl/mc) wiec jak mialbym oswiadczyc ze mam

    No wlasnie na tym o polega polega. To sa kredyty glownie dla os.
    prowadzacych dz. gosp., ktora moze charakteryzowac sie sezonowoscia
    ponoszonych nakladow. Np. do lipca liczac sredni dochod moglo Ci wychodzic
    miesiecznie 5000 netto, ale teraz poniosles wysokie koszty i nedza -
    wychodzi 1500 na bide i co? Ale to nie znaczy, ze nie zarabiasz :) Zatem
    jesli jestes w stanie placic danej wysokosci rate - oswiadczasz, ze te
    dochdy masz tyle i tyle i juz. Banki juz tam sa bezpieczne, produkt jest
    tak skalkulowany, ze na pewno nie straca - jest zabezp hipoteka, no i z
    regulu max LTV to ok 60%, a wkazdym razie na pewno nie 100 :)
    Oprocentowanie tez jest odp. wyzsze.

    Thomas

  • 7. Data: 2008-08-26 19:16:59
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

> [...]
    >
    > mam hipoteczny w santander w pln i nie chca mi go przewalutowac
    > nieruchomosc warta ~ 450.000, kredytu do splaty ok 100.000, nigdy zadnych

    Przewalutowac PLN -> inna, czy odwrotnie?
    Zainteresuj sie oferta ING, badz PEAKO Bank Hipoteczny (dawne BPH Bank
    Hipoteczny).

    Thomas

  • 8. Data: 2008-08-26 19:25:26
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Thomas" <a...@b...pl> writes:

> [...]
    > miesiecznie 5000 netto, ale teraz poniosles wysokie koszty i nedza -
    > wychodzi 1500 na bide i co? Ale to nie znaczy, ze nie zarabiasz :)

    Alez znaczy, brak dochodu = brak zarobkow.
    Zreszta mozesz miec 10x wiecej przychodow niz wydatkow i wciaz nie
    miec zadnych zyskow, chocby ze wzgledu na amortyzacje. DG to nie jest
    taka prosta sprawa jak odjecie kosztow mieszkania i jedzenia od
    zarobkow netto, nawet w przypadku ksiag handlowych i bilansow.

    > Zatem
    > jesli jestes w stanie placic danej wysokosci rate - oswiadczasz, ze te
    > dochdy masz tyle i tyle i juz.

    Ale to niestety naraza Cie na odpowiedzialnosc karna. Bez sensu.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 9. Data: 2008-08-26 21:04:22
    Od: "marian w" <k...@b...pl>

    > Użytkownik "marian w" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Przewalutowac PLN -> inna, czy odwrotnie?
    dokladnie z pln na chf(?)

    > Zainteresuj sie oferta ING, badz PEAKO Bank Hipoteczny (dawne BPH Bank
    > Hipoteczny).
    dzieki, jutro to sprawdze osobiscie w banku

  • 10. Data: 2008-08-26 21:11:21
    Od: "marian w" <k...@b...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > zarobkow netto, nawet w przypadku ksiag handlowych i bilansow.

    > Ale to niestety naraza Cie na odpowiedzialnosc karna. Bez sensu.

    no wlasnie ! dlatego ponawiam pytanie czy jest taki bank ktory nie wnika w
    dochody a popatrzy przychylnie na zabezpieczenie oraz na to ze historia
    kredytowa jest bezproblemowa, zus-y, us-y takze bez zalegania.