  • 1. Data: 2009-01-27 21:48:43
    Temat: gdzie Mieciu SZ ?
    Od: wybierzdomene <w...@g...com>

    witam
    swego czasu udzielal sie na grupie Mieciu Sz. wie ktos co sie z
    chlopem stalo ??

  • 2. Data: 2009-01-28 00:54:46
    Temat: Re: gdzie Mieciu SZ ?
    Od: k...@p...onet.pl

    > witam
    > swego czasu udzielal sie na grupie Mieciu Sz. wie ktos co sie z
    > chlopem stalo ??
    ---
    niestety wpadl pod AT ale stan jest stabilny.

    i procesuje sie z Indiami o plagiat logo samochodu

    A T A T A

    kroovka

  • 3. Data: 2009-02-17 19:01:00
    Od: k...@p...onet.pl

    Jednak AF ma przewage nad AT,
    och Mieciu-pomachaj nam reka, a gdy stan sie zaostrzy pomysl ze Cetrozap S.A.
    naprawi wszelkie twoje problemy a nawet AT Ci sie sprawdzi :-)

    kroovka

    -
    ---

  • 4. Data: 2009-02-17 19:18:45
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Może ja.
    AT jest prosta, lotnicza:
    "Po ptakach".

    Pozdrawiam:)

  • 5. Data: 2009-02-18 20:25:21
    Od: "Mieciu.AP Szuszczkiewicz" <m...@w...pl>

    Witam!
    Wielce Szanowny należący do przeżuwaczy idealnie pasujesz do nastepującego
    opisu :
    1. Inwestuj kierując się wyłącznie rekomendacjami z forum. Wybieraj te
    spółki które promowane są większymi literami. Zwróć również uwagę na
    liczbę wykrzykników, im więcej tym pewniejsza spółka.
    2. Inwestuj głównie w spółki śmieciowe.
    13. Codziennie na forum napisz stosowna ilość nowych wątków/postów w
    zależności od sytuacji:

    a. spadki ---załadowałem się na maxa [dzienne minimum], ci co
    sprzedali to leszcze.

    b. Wzrosty ---wyj..em wszystko po [dzienne maximum], i nakarmiłem
    leszczy.
    20. Ignoruj wskazania Analizy Technicznej, i pocieszaj się faktem że
    do niektórych spółek AT się nie stosuje.
    25. Jeśli ktoś umieści w wątku negatywną opinię o ukochanym papierku
    pogoń mu kota. Gdy jego opinia w dodatku brzmi choć odrobinę sensownie
    dodatkowo nawrzucaj od tchórzliwych i zawistnych ciot. Nie dopuścisz w
    ten sposób do siebie wątpliwości które mogłyby sprawić że twoja strata
    nie osiągnie wartości oczekiwanej.

    26. Jeśli ktoś umieści na forum listę spółek które uważa za śmieciowe
    zawiadom moderatora, lub sam ją wywal jeżeli jesteś moderatorem.
    Będziesz tracił i złorzeczył w liczniejszym gronie, co doda ci otuchy
    i sił potrzebnych do kolejnych radosnych inwestycji.

    27. Hołduj zasadzie - im niższa wartość i większa ilość potencjalnych
    akcji z 1 Prawa Poboru w nowej emisji - tym większy potencjalny zysk

    Przypomnij się jeszcze tym których wpuściles w Fam, Drozapol,
    Skotan,Alchemie, Mewe itp.
    Oprócz ordynarnego szukania mięsa na rzeznię de facto nic nie wnosisz w
    podniesienie poziomu czytelnika.

    -
    ---

  • 6. Data: 2009-02-18 21:24:18
    Temat: Mieciu juz Ciebie czytamy co odwazasz sie polecac
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam!

    Cieszymy sie ze Ty jestes z nami i ze zbierasz profity i zyski jakich Cie
    zyczylismy...potrzebni nam sa fachowcy ktorzy wejda w lige onetowych milionerow
    gieldowych.

    Oczywiscie, ze zapominasz, ze spolki polecam a potem z nich wychodze i Ty
    robisz przeciez to samo - byc moze skuteczniej, np dja Ci zyski PKO czy PKOBP
    czy jkosc tam wg AT i to mnie cieszy ten patriotyzm, ja zas na Mewie od pol
    roku nic nie stracilem , a na Centrozapie dojade w marcu do 1 zlotego-wg
    portfela 150% na immo, oczysiwscie mam za nic tu AT - wystarczy mi rozmowa z
    pracownikami i mysl ze Ty mnie dopingujesz do skutecznosci- za to Ci dziekuje.

    kroovka

    Jesli chcesz to polece Ci pare spolek specjalnie dla Ciebie, chyba ze ty sie
    tesz zrewanzujesz a Inni tez beda mieli frajde-co polecasz na krotki termin na
    najblizszy tydzien od jutra? Masz odwage to zaproponowac? nie -a to
    szkoda..Tak, ano prosimy zbierz sie na odwage:
    .

    ......u plota.