  • 1. Data: 2002-07-22 09:49:28
    Temat: bzwbk24 + IE6
    Od: "Andrzej" <a...@n...poczta.fm>

    Jak w temacie. Ma ktoś problemy z taką konfiguracją ?
    Mi przy probie potwierdzenia przelewu wyswietla komunikat
    "strona zawira zarono elementy bezpieczne i jak niezbezpiczne, czy chcesz
    kontyuowac"
    jk dam ze tak to "nie mozna wyswietlic strony"
    Wgralem juz najnowsza poprawke do IE6, oraz przestawialem o opcjach
    wyswietlaj zawartosc mieszaną na "wlacz"

    HELP ME

    Andrzej

  • 2. Data: 2002-07-22 10:09:01
    Temat: Re: bzwbk24 + IE6
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Wgralem juz najnowsza poprawke do IE6, oraz przestawialem o opcjach
    > wyswietlaj zawartosc mieszaną na "wlacz"

    To tylko BZWBK ;) On tak ma

  • 3. Data: 2002-07-22 10:14:53
    Od: "Andrzej" <a...@n...poczta.fm>

    juz wiem :-) juz dziala :-) sorki ze sie pieklilem ale mialem pilną płatność

  • 4. Data: 2002-07-22 10:41:22
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie. Ma ktoś problemy z taką konfiguracją ?

    U mnie to bylo tez w IE 5.5, to samo w 6.0 - trzeba probowac do skutku ;)
    BTW zauwazylem ze jesli wpisze sie juz odpowiedz z tokena i dopiero w tym
    momencie wywali strone, to jesli robie przelew nastpny raz system daje te
    same liczy do wpisania w tokenie! Blad w zabezpieczeniach?

  • 5. Data: 2002-07-22 10:54:32
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > same liczy do wpisania w tokenie! Blad w zabezpieczeniach?

    ale odpowiedz jest juz inna :)

  • 6. Data: 2002-07-22 11:57:39
    Od: "lukasz191" <l...@p...onet.pl>

    taki problem jest w bzwbk24 od przynajmniej roku, zmienialem systemy,
    komputery i nic nie pomagało.
    Rozwiązaniem jest używanie Netscape. Używam codziennie i nie ma problemu.
    Obecnie mam wersję 6.2.
    Myślę że problem wynika z tego że oni używają netscape security serwer (czy
    jakos tak- byl post o tym co za systemy używają ebanki)
    Pozdrawiam Łukasz.

  • 7. Data: 2002-07-22 18:36:23
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@n...poczta.fm> napisał:

    > juz wiem :-) juz dziala :-) sorki ze sie pieklilem ale mialem pilną
    płatność

    Jak to rozwiązałeś?
    U mnie to samo wyskakuje czesem w mBanku :-\

    hosi
    GG# 520751

  • 8. Data: 2002-07-22 21:23:16
    Od: "Andrzej" <a...@n...poczta.fm>

    Juz skrobie...............
    1) narzedzia/opcje internetowe, zakladka zawansowane, sekcja przeglądanie
    "pokaz przyjazne komunikaty o bledach hhtp"- wylaczyć :-)))) (bzdurka wg
    mnie ale pomoglo)
    2) sekcja zabezpieczenia "nie zapisuj zaszyfrowanych stron na dysku" wlaczyc
    (to wg mnie ma juz wiekszy sens)
    3)oproznic cache IE - zakladka ogolne -- "usun pliki" i potem zaznacz" usun
    cala zawartosc off line- to powinienes zrobic jezli jakies strony https masz
    juz w cachu, a masz napewno jak wczesnie probowales wchodzic

    mi pomoglo !!!!

    Andrzej

  • 9. Data: 2002-07-22 21:50:16
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

> [...]

    > "pokaz przyjazne komunikaty o bledach hhtp"- wylaczyć :-)))) (bzdurka wg

    Dzięki, efekt wyjdzie w praniu :-)

    hosi
    GG# 520751