  • 1. Data: 2002-07-22 09:09:02
    Temat: Na zawsze z BZWBK ?
    Od: "Robert K.\(Beer\)" <be_erusuń@poczta.onet.pl>

    Witam !
    Chciałem się "pochwalić" jak "sprawnie" i "szybko"
    rozwiązałem (-uję) umowę o prowadzenie konta z BZWBK.

    Wniosek o likwidację konta złożyłem w marcu.
    Nie można opróżnić całkowicie konta, więc zostawiłem
    tam jakieś ~35 zł...
    Procedurka miała trwać około 6 tygodni.

    Miała - ale trwa do dziś !
    Zabrali mi już z konta ładnych parę złotych
    (bo co miesiąc zabierają 3 zł za prowadzenie konta, którego
    nie mam ! I nie chcę mieć !)
    Byłem w banku już TRZY razy - za każdym razem zapewniano mnie
    że to już ostatni raz przychodzi do mnie wydruk ze stanem
    konta i że na pewno sprawa jest już zakończona...
    A parę dni temu dostałem kolejny wydruk z banku...
    No i oczywiście ulotkę reklamującą wspaniałe usługi banku.
    Szlag trafia ! :-)
    Ciekawe, co będzie, jak skończy mi się kasa na koncie i nie
    będą mieli z czego odliczać sobie za prowadzenie konta ;-)
    Poproszę o wpłatę kasy na nieistniejące konto ?! ;-)

  • 2. Data: 2002-07-22 09:20:58
    Temat: Re: Na zawsze z BZWBK ?
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    "Robert K.(Beer) ", @interia.pl wrote:

> [...]
    >
    > Wniosek o likwidację konta złożyłem w marcu.
    > Nie można opróżnić całkowicie konta, więc zostawiłem

    Ja wypowiedziałem umowę w Kretynbanku coś koło listopada. Konto mam do
    dziś. Ostatnio przysłali mi wyciąg, na którym od 35 gr naliczyli jeden
    grosz odsetek. Opłaty za prowadzenie nie pobierają.

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2002-07-22 10:24:55
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "Robert K.(Beer)" <be_erusuń@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > że to już ostatni raz przychodzi do mnie wydruk ze stanem
    > konta i że na pewno sprawa jest już zakończona...

    Widze, ze kolega z Wroclawia... Jezeli jeszcze mowimy
    o 17 oddziale we Wroclawiu przy Powstancow Slaskich,
    to wcale mnie te przeboje nie dziwia. Tak panuje totalny chaos,
    kazda zmiana to wlasnie kilkukrotne wyprawy do banku i oczywiscie
    za kazdym razem zapewnienia "tak, teraz juz na pewno bedzie
    dobrze". Radze wybrac sie do kierownika oddzialu.

    Michal Letowski

  • 4. Data: 2002-07-22 11:19:59
    Od: "Robert K.\(Beer\)" <be_erusuń@poczta.onet.pl>

    "Michal Letowski" <m...@y...com> napisał:

    > Widze, ze kolega z Wroclawia... Jezeli jeszcze mowimy
    > o 17 oddziale we Wroclawiu przy Powstancow Slaskich,

    BINGO ! :-)

    > Radze wybrac sie do kierownika oddzialu.

    NA PEWNO się do niego wybiorę ;-)

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2002-07-22 12:55:39
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    > BINGO ! :-)

    U mnie sprawa wygladala tak, ze zmienilem sobie typ
    konta na Plus, w ktorym nie ma oplat za zlecenia stale,
    za to wiecej placi sie za prowadzenie rachunku.
    No i wiecej placilem za to prowadzenie, ale za
    zlecenia dalej mnie kasowali. Poszedlem raz -
    "tak, zaraz zmienie a pieniadze oddamy".
    Gadanie... Za drugim razem czesciowo zadzialalo,
    bo przestali pobierac oplaty za zlecenia, ale
    tego co zabrali, nie chcieli oddac. Czyli
    trzecia wizyta, tym razem z pismem - i... sukces!

    Maja tam balagan do kwadratu, a kolejki do szescianu.
    Dawno zlikwidowalbym tam konto, ale BZ WBK ma
    we Wroclawiu "strategicznie" rozmieszczone bankomaty,
    a poza tym i tak mam dostep przez Internet, wiec
    kontakty z nimi moge ograniczyc do minimum.

    Radze Ci, opisz to wszystko, oddaj i popros o potwierdzona
    kopie. Kierownik (bylem u niego w piatek :-) byl bardzo
    mily, zobaczymy czy cos zalatwi (bo to, co opisalem
    powyzej to tylko czesc moich klopotow).

    Michal Letowski

  • 6. Data: 2002-07-22 21:24:52
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@t...pl.nothing>

    Robert K.(Beer) <be_erusuń@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Wniosek o likwidację konta złożyłem w marcu.
    > Nie można opróżnić całkowicie konta, więc zostawiłem

    Ja od marca tak samo zamykam konto firmowe. Poproszono o uzupełnienie konta
    kwotą 15 peelen. Uzupełniłem. Od tego czasu saldo niezmiennie zero (poszło
    zaraz na "zaległe opłaty"). Dwa razy byłem w oddziale od tego czasu, więcej
    nie pójdę. I dalibóg, nie wpłacę ani grosza więcej. Ciekawe kiedy odkryją,
    że tu coś nie ten teges...

    <Slawomir 'at' Tobis . pl >

  • 7. Data: 2002-07-23 05:05:14
    Od: <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie pójdę. I dalibóg, nie wpłacę ani grosza więcej. Ciekawe kiedy odkryją,

    Podobna sytuacja, zrobilo mi sie kieyś żal 30zł opłaty miesięcznej za firmowe
    wypowiedziałem umowę w kwietniu dzis jeszcze sie na nie zalogowalem. Pytanie
    moje kto za to zapłaci???