  • 1. Data: 2002-08-23 15:23:24
    Temat: bank
    Od: "Zeedo" <z...@k...net.pl>

    Witam

    Chciałbym sobie założyć ROR w zwykłym, rzeczywistym banku. Czy ktoś może
    mógłby mi polecić jakiś przyzwoity bank?
    Kryteria:
    - nie ma wymaganych wpłat na ten rachunek (jak jest chyba w PEKAO SA)
    - prowizja za korzystanie z bankomatów nie może powalić z nóg (także
    należących do innych banków/sieci)
    - dobrze rozbudowana sieć bankomatów (to znaczy żeby jakieś były także w
    miejscowościach turystycznych lub niedaleko nich, a jak nie to patrz punkt
    wyżej)
    - rozsądne oferty lokat teraminowych (niech będą powyżej inflacji rocznej
    chociaż ;-) )
    - samo oprocentowanie ROR nie jest bardzo istotne, opłaty za prowadzenie
    rachunku niech także nie będą zbyt wysokie - np. do 2 złotych miesięcznie

    Głównie bym pobierał pieniądze z bankomatu i płacił kartą. Niby proste
    sprawy, ale chcę raz wybrać bank i już go przez dłuższy czas nie zmieniać.

    Jeżeli ktoś zna gdzieś jakieś w miarę proste porównanie klilku banków, to,
    jeżeli może, niech poda adres www.

    I jeszcze jedno: proszę nie odpisywać głupio. Moje pytanie może nie należy
    do wyszukanych, ale potrzebuję w miarę szybko informacji.

    Dzięki i pozdrawiam
    Zeedo

  • 2. Data: 2002-08-23 15:31:31
    Temat: Re: bank
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Zeedo" <z...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Chciałbym sobie założyć ROR w zwykłym, rzeczywistym banku. Czy ktoś może
    > mógłby mi polecić jakiś przyzwoity bank?

    Nie ma takiego banku za 2 zł/miesiąc

    Gdybyś chciał wydać więcej to polecam PKO BP (rachunek za 7zł/m-c)
    albo ING BSK (rachunek za 20 zł/m-c).
    Nie mylić oferty z tańszymi rachunkami :-))

    Pekao odradzam, ale to moja subiektywna opinia.
    Inni czytelnicy być może będą go zachwalać.

  • 3. Data: 2002-08-23 15:37:15
    Od: s...@p...onet.pl

    > Gdybyś chciał wydać więcej to polecam PKO BP (rachunek za 7zł/m-c)
    > albo ING BSK (rachunek za 20 zł/m-c).
    > Nie mylić oferty z tańszymi rachunkami :-))

    Za 7 zł w PKO BP SA jest Złote Konto, a o to chyba nie chodziło, a zwykłe
    SuperKonto jest za 3zł,
    Inny bank, który spełniałby warunek ilości dostępnych bankomatów nie przychodzi
    mi do głowy.

  • 4. Data: 2002-08-23 15:52:15
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

> [...]
    > SuperKonto jest za 3zł,
    > Inny bank, który spełniałby warunek ilości dostępnych bankomatów nie

    Oba wymienione przeze mnie rachunki to prestiżowe konta.
    One spełniają wszystkie wymogi autora wątku przyzwoitości banku z wyjątkiem
    ceny
    One nie wymagają regularnych wpływów. Te wpływy jednak muszą być duże.
    Dla BSK to darmowe wszystkie bankomaty w Polsce.
    PKO BP ma ogromną ilość swoich bankomatów.
    Autor wg mnie miał ogromne wymagania za znikomą cenę.
    AutoSugerowane Pekao może Go tylko rozczarować.

    BardzoDobrze i prawie darmo to ja nie znam takiego banku
    Tanie banki oferują wiele ograniczeń.
    Np. mbank -ma wiele zalet.
    ale:
    opłaty w obcych bankomatach -drogi
    w pipidówkach euronetów nie ma

  • 5. Data: 2002-08-23 18:49:46
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Lukas powinien spelnic twoje oczekiwania, jezeli masz 5 k na koncie nie
    placisz za prowadzenie rachunku (e-pro).
    Do tego token za friko (e-pro). Dostep do infolini tez za friko.
    Co do bankomatow to srednio z tym jest. Wyplata z obecgo 4zl o ile dobrze
    pamietam.
    Bank dziala calkiem przyjemnie tylko jakies kretynskie rozporzadzenie
    wchodzi na dnaich albo i juz weszlo .
    Ze jezeli masz raty w Lukasie to jezeli bedziesz chcial zaplacic je w Lukas
    Banku to do 10:00 nic nie placisz a pozniej pare zlotowek trzeba bedzie dac
    za to.

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 6. Data: 2002-08-23 19:10:07
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Zeedo <z...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ak5k11$6m9$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > Kryteria:
    > - nie ma wymaganych wpłat na ten rachunek (jak jest chyba w PEKAO SA)

    Millennium Unikonto
    Zadnych wymagan, tylko pierwsza wplata min. 100zl

    > - prowizja za korzystanie z bankomatów nie może powalić z nóg (także
    > należących do innych banków/sieci)

    Wlasne 1zl/szt
    Obce 3,50zl/szt
    Zagraniczne 3,50zl/szt (tanio!)

    > - dobrze rozbudowana sieć bankomatów (to znaczy żeby jakieś były także w
    > miejscowościach turystycznych lub niedaleko nich, a jak nie to patrz punkt
    > wyżej)

    ok. 600 wlasnych bankomatow
    W miejscowosciach turystycznych to chyba tylko nad morzem...

    > - rozsądne oferty lokat teraminowych (niech będą powyżej inflacji rocznej
    > chociaż ;-) )

    Inflacja 1,3% wiec to nie jest wygorowane wymaganie

    > - samo oprocentowanie ROR nie jest bardzo istotne, opłaty za prowadzenie
    > rachunku niech także nie będą zbyt wysokie - np. do 2 złotych miesięcznie

    0 zl jesli saldo >500zl, jesli mniejsze to 2 zl/mc

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2002-08-24 09:17:46
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Travis napisał(a):

    > Bank dziala calkiem przyjemnie tylko jakies kretynskie rozporzadzenie
    > wchodzi na dnaich albo i juz weszlo .
    imho 1 wrzesnia

    > Ze jezeli masz raty w Lukasie to jezeli bedziesz chcial zaplacic je w Lukas
    > Banku to do 10:00 nic nie placisz a pozniej pare zlotowek trzeba bedzie dac
    skoncza sie kolejki, b. dobrze (z mojego punktu widzenia)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt