  • 11. Data: 2003-05-09 07:54:33
    Temat: Re: Zdjecia mKiosku
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości
    news:3EBA6BA5.7050101@i.tak.dalej...
    > Nie wiem jak na was, ale na mnie ten punkt robi wrażenie strasznej
    > tandety. Po prostu bankomat obstawiony jakąś reklamową tekturą. Jesli
    > nie mogli się zdobyć na wynajęcie jakiegoś boxu w tym centrum handlowym,

    Kazdy kiosk jest z zalozenia tandeta. Moze tylko wygladac mniej lub bardziej
    tandetnie.
    A po co komu box? To jest (i ma byc) kiosk a nie oddzial banku.
    Po co masz rachunek w mBanku skoro uwielbiasz marmury?

    > to już lepiej by było gdyby bankomat klasycznie wpasowali w ścianę, a
    > telefony powiesili jak zwykłe automaty.

    W jaka sciane? Tam sa tylko szyby poszczegolnych boxow.
    To jest pilotaz, nie wiadomo czy ostatecznie ta maszyna tam bedzie stala.
    Nie warto inwestowac w stala lokalizacje bankomatu "w scianie". Masz jakies
    zapedy "ku marmurom, placowkom i biurkom"...;-)
    A to Jest jednak bank wirtualny. I lepiej niech taki zostanie.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 12. Data: 2003-05-09 08:13:09
    Od: "Marek Szyszko" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > zapedy "ku marmurom, placowkom i biurkom"...;-)
    > A to Jest jednak bank wirtualny. I lepiej niech taki zostanie.

    A kiedy takie mKioski pojawią sie w innych miastach??

    Pozdrowienia

    Marek Szyszko

  • 13. Data: 2003-05-09 11:34:35
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    napisał w wiadomości news:b9didu$7e5$1@news.onet.pl...

    > http://www.prnews.pl/mbank/mkiosk.htm

    Aż kusi, żeby samemu sobie postawić taki bankomat do przyjmowania wpłat
    ;)
    I to całkowicie bez prowizji! :)))))

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 14. Data: 2003-05-10 09:04:37
    Od: "Loud3R" <s...@s...pl>

    Jest OK. ma być tanio i jest , moge wplacic gotowke i to sie liczy !
    a jak ktos chce super "nie-tandety" to zapraszam do pieknych placowek PKO
    SA, Banku handlowego itd - ale to kosztuje .... za prowadzenie, za przelewy
    itp ,
    ktos tu zapomnial co nam oferuje Mbank i za jakie pieniazki....
    Mbank - tak trzymac i nie podwyzszac oplat !
    Pozdrawiam
    Radek M.