  • 1. Data: 2003-05-08 10:16:45
    Temat: Obligacje w walutach?
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Czy jakies banki(biura maklerskie) oferuja mozliwosc kupna obligacji rzadu
    USA lub Niemiec przy rozsadnych prowizjach, powiedzmy dla przedzialu 5-10
    tys. USD. Kiedys pytalem sie w DB, ale prowizje w porownaniu do zakupu
    polskich obligacji byly spore i lepiej sie oplacalo zalozyc zwykla lokate
    walutowa w banku. Moze po naszym wejsciu do Unii zmieni sie sytuacja i
    pojawia sie posrednicy oferujacy takie uslugi za rozsadna cene. Interesuje
    mnie oferta zakupu obligacji za walute, ktora posiadam, a nie przeliczanie
    transakcji z PLN i z powrotem np po kilku latach z USD na PLN (identycznie
    dla strefy EUR).

  • 2. Data: 2003-05-10 10:43:53
    Temat: Re: Obligacje w walutach?
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jakies banki(biura maklerskie) oferuja mozliwosc kupna obligacji rzadu
    > USA lub Niemiec przy rozsadnych prowizjach, powiedzmy dla przedzialu 5-10
    > tys. USD.

    Daj spokoj, ja znam bank, ktory nie chce zrobic transakcji nawet na poziomie
    1000 tys. USD.

    Karol

  • 3. Data: 2003-05-10 18:55:21
    Temat: Odp: Obligacje w walutach?
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Karol <a...@b...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b9il61$2b62$...@f...acn.pl...

    > Daj spokoj, ja znam bank, ktory nie chce zrobic transakcji nawet na
    poziomie
    > 1000 tys. USD.

    Że niby za dużo?

  • 4. Data: 2003-05-11 00:32:15