  • 11. Data: 2009-04-01 09:44:24
    Temat: Re: Wyszedłem, a Wy?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:gqvcrh$s5i$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    i w fundamentach.

    > na jakim poziomie jest dziś "twoje" ograniczenie kanału wzrostowego ?
    > george

    Kanału wzrostowego po przełamaniu jego dolnego ograniczenia nie biorę już
    pod uwagę. Jeżeli się mylę i W20 skoczy do 1800, to poczekam inwestując w
    coś innego niż giełda. Nie jestem skazany na spółki z GPW.
    Może ewentualnie wskoczę w coś na krótko, tak jak np KGHM na kilkanaście
    godzin. ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2009-04-01 09:52:33
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
> [...]
    > coś innego niż giełda. Nie jestem skazany na spółki z GPW.
    > Może ewentualnie wskoczę w coś na krótko, tak jak np KGHM na kilkanaście

    hmm.. dlaczego ludzie nie umieją / nie chcą odpowiedzieć na najprostsze
    pytania więtrząc spisek lub złą wole pytającego? Zycie byłoby zdecydowanie
    prostsze...

    Skoro juz kanału "nie bierzesz pod uwage" to chyba korona ci z głowy nie
    spadnie jesli podasz jaką wartość (dolne ograniczenie) decydowała o
    wycofaniu sie z inwestycji...

    george

    PS. Zeby nie było niedomówień. Chciałbym u siebie narysować ten "twoj"
    kanał. Jeśli nie masz zamiaru podać cyferek potraktuj ten post jako EOT.

  • 13. Data: 2009-04-01 10:05:45
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > hmm.. dlaczego ludzie nie umieją / nie chcą odpowiedzieć na najprostsze
    > pytania więtrząc spisek lub złą wole pytającego? Zycie byłoby zdecydowanie
    > prostsze...

    Odpowiedziałem Ci. Kanał wzrostowy przestał istnieć.

    > Skoro juz kanału "nie bierzesz pod uwage" to chyba korona ci z głowy nie
    > spadnie jesli podasz jaką wartość (dolne ograniczenie) decydowała o
    > wycofaniu sie z inwestycji...

    Linia biegnąca od minimów dziennych 18 lutego, 2 i 18 marca. Dość wyraźny
    kanał, prawda?
    Druga biegnąca od zamknięć 25 luty i 18 marca. Wsparcie z zamknięcia 16
    marca.
    I ze sto innych możliwych do użycia w celu udowodnienia dowolnej tezy.
    :-)

  • 14. Data: 2009-04-01 10:29:10
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Odpowiedziałem Ci. Kanał wzrostowy przestał istnieć.

    ale "tamte" kreski dalej możesz chyba narysować prawda, no chyba ze ci
    historia wyparowała ?

> [...]
    > marca.
    > I ze sto innych możliwych do użycia w celu udowodnienia dowolnej tezy.

    kanał oparty na minimach jest dla mnie osobiście mało wiarygodny.
    Kanał po close'ach został wczoraj (31.03) jedynie naruszony przez dość
    swoisty fixing wiec albo sprzedawałeś na fixie i ci sie udało wszystko
    puścic PKC wiedząc jaki bedzie close, albo sprzedałeś wcześniej nie czekajać
    na test wsparcia. (test dolnego ograniczenia kanału).
    W obu przypadkach troche brak konsekwencji, albo gramy na zamknieciach (i
    czekamy na nie) albo na intra ale wtedy to juz inna bajka.

    george

  • 15. Data: 2009-04-01 11:05:43
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości news:gqvga5
    > ale "tamte" kreski dalej możesz chyba narysować prawda, no chyba ze ci
    > historia wyparowała ?

    Aha, dopiero teraz załapalem.
    No więc kanał wzrostowy był pomiędzy liniami, które wymieniłem poniżej, a
    linią do nich równoległą prowadzoną od maksa z 23 lutego do maksa z 25 i 26
    marca.

    Można też narysować nieco bardziej płasko kanał prowadzony po zamknięciach.

> [...]
    > puścic PKC wiedząc jaki bedzie close, albo sprzedałeś wcześniej nie
    > czekajać na test wsparcia. (test dolnego ograniczenia kanału).

    To drugie.

    > W obu przypadkach troche brak konsekwencji, albo gramy na zamknieciach (i
    > czekamy na nie) albo na intra ale wtedy to juz inna bajka.

    A ja nie stosuję żadnej z powyższych ICMPZ?
    I przede wszystkim dlatego nie żyję z giełdy!
    Drugi powód, że to bardzo nudne.
    :-)

  • 16. Data: 2009-04-01 11:07:01
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    wiadomości news:gqvhts$ano$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    Gdybym czekał z PKOBP i PEKAO zgodnie z zasadami na zamknięcie, to ładnie
    bym wyglądał...

  • 17. Data: 2009-04-01 11:11:12
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > wiadomości news:gqvhts$ano$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Gdybym czekał z PKOBP i PEKAO zgodnie z zasadami na zamknięcie, to ładnie

    ufff. Dogadaliśmy sie :).
    Nie przesądzam czy masz rację czy nie, byc może masz wyczucie, ale na
    dluższą metę "wyczucie" należy eliminować z "grania".

    W ujeciu dzisiejszego dnia może i nie bardzo byś wyglądał z tym peo i pko
    ale nie ma co przesądzać po jednym dniu od zamknięcia. Być może w okolicach
    8-9 kwietnia sprawa bedzie wyglądała inaczej.
    Anyway. Moim zdaniem dopiero dzisiejszy close zdecyduje o losach omawianego
    "kanału".

    george.

  • 18. Data: 2009-04-01 11:31:22
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    > okolicach 8-9 kwietnia sprawa bedzie wyglądała inaczej.
    > Anyway. Moim zdaniem dopiero dzisiejszy close zdecyduje o losach

    Racja, ale ja wolę nie zarobić, niż stracić.

  • 19. Data: 2009-04-01 12:45:43
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

    To też jest dobry sposób, jak się ma dobre źródło dochodu poza giełdą.
    Mnie na to nie stać.

    Chcesz powiedzieć, że giełda jest Twoim jedynym źródłem dochodów???
    Do tego w bessie? Chyba nie muszę Ci przypominać losów Nicka Leesona?

  • 20. Data: 2009-04-01 14:01:07
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Chcesz powiedzieć, że giełda jest Twoim jedynym źródłem dochodów???
    > Do tego w bessie? Chyba nie muszę Ci przypominać losów Nicka Leesona?

    Odwrotnie. Nie stać mnie na tracenie. Szkoda kasy.