  • 1. Data: 2010-10-19 10:32:44
    Temat: Wysylka kasy z Polski do UK - jak najtaniej?
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?Witam.
    I mi sie zdarzylo zapytac:)
    Jak najtaniej przeslac pieniadze z Polski do UK? Tak by ominac otwarcia
    konta w Polsce.

  • 2. Data: 2010-10-19 12:17:01
    Temat: Re: Wysylka kasy z Polski do UK - jak najtaniej?
    Od: b...@o...pl

    > ?Witam.
    > I mi sie zdarzylo zapytac:)
    > Jak najtaniej przeslac pieniadze z Polski do UK?

    przewieźć osobiście :)

    inaczej albo cie oskubią za wpłate albo okantują
    na dziwnych kursach, zawsze na czymś oskalpują.

    my, dzikusy, w zacofanej PL nie dorośliśmy do poziomu
    cywilizacyjnego darmowej anglosaskiej bankowości :)

  • 3. Data: 2010-10-19 13:24:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 19 Oct 2010 11:32:44 +0100, pmlb napisał(a):

    > ?Witam.
    > I mi sie zdarzylo zapytac:)
    > Jak najtaniej przeslac pieniadze z Polski do UK? Tak by ominac otwarcia
    > konta w Polsce.

    Ostatnio przerabiałem i uważam, że moneybookers się do tego celu idealnie
    nadaje. U mnie wyglądało to tak, że koleżanka potrzebowała 100 funtów na
    swoim koncie. Wysłałem jej przez MB te 100 funtów i on sobie sama wybrała
    jak chce otrzymać te pieniądze (wybrała oczywiście przelew na wskazane
    konto) i nie musiała nawet zakładać konta w MB.
    Opłaty jakie były to tak:
    0,5 EUR za przelew z mojego MB do niej (wysyła się na adres email)
    1,8 EUR za przelew tego co dostała na wskazane przez siebie konto
    W funtach to wyglądało, że przelałem jej bodajże 101,5 GPB i na koncie
    miała równe 100.
    Proste, szybkie i na pewno tańsze niż paypal.
    Acha złotówki przeliczają na pln po dobrym kursie i doliczają sobie
    bodajże 2% także wychodzi to całkiem przyzwoicie. U mnie zależało głównie
    na szybkości i maksymalnej prostocie i tutaj sprawdziło się MB
    wyśmienicie. Koszty wiadomo, że też były istotne.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2010-10-19 13:36:51
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    <b...@o...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > my, dzikusy, w zacofanej PL nie dorośliśmy do poziomu
    > cywilizacyjnego darmowej anglosaskiej bankowości :)

    Dlatego zadalem pytanie, inaczej bym sie nie martwil, moze za 10 lat bedzie
    juz cywilizacja w Polsce?

  • 5. Data: 2010-10-19 13:40:23
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

> [...]
    > na szybkości i maksymalnej prostocie i tutaj sprawdziło się MB
    > wyśmienicie. Koszty wiadomo, że też były istotne.

    Dzieki:))
    Czyli suma sumarum od 100 funtow zaplaciles 1,5 wszystkiego?
    I jeszcze jedno, dlaczego mowisz, ze paypal jest drozszy skoro przeslanie
    pieniedzy paypal-em jest darmowe?
    jedyny bol to potrzeba konta w polsce by wyslac paypal-em.

  • 6. Data: 2010-10-19 13:53:30
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "xbartx" napisał:

    > Acha złotówki przeliczają na pln po dobrym kursie i doliczają sobie
    > bodajże 2%

    Znowu denominacja? (-;

  • 7. Data: 2010-10-19 15:38:53
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10/19/2010 03:36 PM), pmlb wrote:
    > ?
    >
    > <b...@o...pl> wrote in message

    > Dlatego zadalem pytanie, inaczej bym sie nie martwil, moze za 10 lat
    > bedzie juz cywilizacja w Polsce?

    Jakby cię ironia w dupę ugryzła to też byś jej nie poznał.

    p. m.

  • 8. Data: 2010-10-19 16:13:57
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    paypal tak samo 1% przelew do znajomych/krewnych i takie tam
    i kto wie czy nie lepsze przeliczniki niż moneybookers

    tak czy siak nie spelnia to warunku:

  • 9. Data: 2010-10-19 17:01:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 19 Oct 2010 11:32:44 +0100, w <btevo.5521$YB3.2247@newsfe15.ams2>, "pmlb"
    <b...@d...pl> napisał(-a):

    > ?Witam.
    > I mi sie zdarzylo zapytac:)
    > Jak najtaniej przeslac pieniadze z Polski do UK? Tak by ominac otwarcia
    > konta w Polsce.

    Płacę z Allegro? :)

  • 10. Data: 2010-10-20 09:47:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 19 Oct 2010 18:13:57 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > paypal tak samo 1% przelew do znajomych/krewnych i takie tam i kto wie
    > czy nie lepsze przeliczniki niż moneybookers

    No tylko zauważ, że paypal bierze procentowo a kwoty w mb są cały czas
    stałe.

    > tak czy siak nie spelnia to warunku:

    A niby czemu? Idziesz na pocztę i przelewasz pieniądze na konto w mb,
    tudzież jak możesz to prosisz znajomego.

    --
    xbartx