  • 1. Data: 2002-04-28 20:17:25
    Temat: UPS+WE
    Od: "KrOnOs" <m...@i...pl>

    Mam pytanie (mysle, ze jak kazdy tutaj:-)). Otoz, chcialem kupic cos za
    granica od osoby fizycznej. Ta osoba proponuje mi wyslanie towaru za
    posrednictwem UPS a ja powinienem jej przeslac pieniadze via Western Union.
    I to jest wszystko ok. Moje pytanie to jak miec gwarancje, ze po wyslaniu
    pieniedzy dostane paczke z obiecana i zaplacona zawartoscia. Czy istnieje
    jakas forma a la "przesylka za pobraniem" i czy to wiaze sie z jakimis
    dodatkowymi kosztami typu clo lub podatek? Moze ktos zaproponuje mi inna
    forme zaplaty?
    Wszystkim z gory dziekuje za poswiecenie mi czasu i odpowiedz.
    Pozdrawiam
    KrOnOs