  • 11. Data: 2009-03-12 09:33:32
    Temat: Re: System idealny
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Wojciech Frybyśu"

    > Nie chodzi o to by system taki działał, bo nie chodzi tu o
    > przewidywanie, ale o odniesienie i ideał.
    > Ile można zarobić w danym okresie, a ile zyskał mój program.

    Najlepiej skutkuje to w odniesieniu do przeszlosci.
    Analizujac nawet miniony tydzien bardzo latwo jest "przewidziec" co nalezalo
    zrobic tydzien temu, aby dzis byc milionerem.
    I takie jasnowidzenie "do tylu w czasie" jest na tej grupie bardzo czesto
    spotykane, tyle ze ludzie rzutuja to przyszlosc i "dupa blada". Wszystko
    wysiada. Przyszlosci nie da sie przewidziec. Nie da sie poznac zamiarow
    grubych ryb z wyprzedzeniem. Bo nawet oni mowia co innego a potyem robia co
    innego.

    Pester

  • 12. Data: 2009-03-12 09:46:21
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > W sytuacji krachu swiatowego wszystkie systemy wysiadaja. Nie ma wiec nie
    > tylko systemu idealnego, ale rowniez zadnego innego, bylejakiego.

    Generalnie wiekszosc systemow ma problemy w trendzie bocznym. Wlasnie w
    takiej systuacji jak mamy od ponad roku najlepiej sie zarabia i systemy
    najlepiej dzialaja. System , przynajmniej srednio lub dlugoterminowy, jest
    praktycznie caly czas na jednej pozycji i caly czas zarabia. Popatrz ile
    mozna bylo zarobic w poprzednim roku na FW20 caly czas trzymajac tylko
    krotka pozycje. Po prostu najlatwiej zarabiac na dlugich trendach a z takimi
    mamy do czynienia od jakiegos czasu (rowniez na walutach).

    Pozdrawiam

    Darek

  • 13. Data: 2009-03-12 10:01:01
    Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl>

    > Nie ma wiec nie
    > tylko systemu idealnego, ale rowniez zadnego innego, bylejakiego.

    "Nie ma niczego."

    --
    eost.

  • 14. Data: 2009-03-12 10:08:15
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "DJ"

    >Popatrz ile mozna bylo zarobic w poprzednim roku na FW20 caly czas
    >trzymajac tylko krotka pozycje.

    Jasnowidzenie "w przeszlosc" ma tej grupie wziecie.
    Ja tez doskonale wiem, co powinienem zrobic tydzien temu.
    Ale juz za pozno.
    Analiza przeszlosci nie ma znaczenia w sytuacji krachu, chaosu i
    niepewnosci.
    Czy analiza wynikow totolotka za dowolnie nawet dlugi okres czasu przeszlego
    przyczynia sie chocby w minimalnym stopniu do przewidzenia wynikow
    najblizszego losowania?

    Pester

  • 15. Data: 2009-03-12 10:08:49
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "eost" <"eost[NOSPAM]"@o2.pl> wrote in message

    > "Nie ma niczego."

    Oroz to! Konono!

    Pester

  • 16. Data: 2009-03-12 10:31:38
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ale juz za pozno.
    > Analiza przeszlosci nie ma znaczenia w sytuacji krachu, chaosu i

    Ale ja nie pisze o prognozach. Doskonale wiem, ze na prognozach na dluzsza
    mete nie da sie zarobic. Pisze o skutecznym SYSTEMIE. Przyzwoity system
    kontraktach indeksowych w ubieglym roku pozwolil zarobic duzo wiecej niz np.
    w 2007 roku. Piszac o trzymaniu krotkiej pozycji przez rok mialem na mysli
    przyzwoity system dlugoterminowy, ktory by sie w zblizony sposob zachowal w
    systuacji duzych spadkow z ktorymi mielismy do czynienia.

    > Czy analiza wynikow totolotka za dowolnie nawet dlugi okres czasu
    > przeszlego przyczynia sie chocby w minimalnym stopniu do przewidzenia
    > wynikow najblizszego losowania?

    Porownujesz gielde do totolotka, a to sa dwie zupelnie odmienne rzeczy.
    Totolotek jest (przynajmniej teoretycznie) calkowicie losowy, a gielda taka
    nie jest.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 17. Data: 2009-03-12 12:16:35
    Temat: do poczytania
    Od: "praca" <r...@g...com>

    http://wiadomosci.onet.pl/1546967,2677,1,tajfun_vinc
    ent_zmiecie_rzad_tuska,kioskart.html

  • 18. Data: 2009-03-12 17:32:01
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak.
    > Pytanie: co to znaczy "idealny"?
    > Dombrek

    Chodzi o Graala.
    ;)

  • 19. Data: 2009-03-16 17:40:23
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    > Obecnie przy kilkuset spółkach i notowaniach ciągłych sprawa obliczeń
    > mocno sie komplikuje.
    >
    > Gdyby uprościć i ograniczyć się jedynie do modelu EOD (ceny z końca
    > dnia) i jedna transakcja dziennie, to algorytm jest stosunkowo prosty.
    >
    > 1. Wybierz spółkę, o największej stopie zwrotu z danej sesji. Niech to
    > będzie s%.

    Tu już błąd. zakładasz, ze codziennie wyzbywasz się akcji.
    A należy:
    Sprawdzić dla X akcji i waluty.
    I skakac tak pomiędzy akcjami i walutami aby jak najwięcej
    zarobić w walucie.
    Może się okazać, że kupujesz akcje A, potem sprzedajesz i
    kupujesz akcje D a potem 3 dni siedzisz w walucie. i znów
    kupujesz akcje A