  • 1. Data: 2004-01-28 20:22:52
    Temat: Stracilem zaufanie do mBanku
    Od: "Marcin_Zawiedziony" <g...@a...pl>

    Najgorsze w tym wszystkim jest utrata zaufania. Mbank budowal moje zaufanie
    trzy lata a stracil jednym komunikatem (nawet jezeli sie z tego wycofaja - w co
    watpie, mojego zaufania nie odzyskaja). Czytajac posty widze, ze nie tylko ja
    sie zawiodlem. Rzeczywiscie polecalem ten bank wszystkim znajomym. Nawet jesli
    oprocentowanie nie bylo od jakiegos czasu najwyzsze, to nie zwracalem wiekszej
    uwagi - i tak mi sie podobal. Teraz uwaznie poczytam oferte konkurencji. Nic
    mnie juz w mbanku nie trzyma...ciekawe, bo o ile trzy lata temu jako student
    wiele na koncie nie trzymalem, to teraz jest to juz spora suma, ale kto inny
    bedzie zarabial na jej obrocie..

    Najcennijesze okreslenie jakie przeczytalem na liscie odnoszace sie do ludzi
    ktorzy wymyslaja podobne bzdury to - laptopiki ;)))) A wylaczenie dzisiaj
    forum mbanku - to jest naprawde ZENADA !!!

  • 2. Data: 2004-01-28 20:28:26
    Temat: Re: Stracilem zaufanie do mBanku
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "Marcin_Zawiedziony" <g...@a...pl> napisał w
    wiadomości
    /ciach/

    Idż wypłacz się mamusi. Czy Ci ludzie powariowali? Nie pasuje nowa toip? No
    to zamyka sie konto - koniec, kropka. Ale nie - płaczą, biadolą ;-))
    Przedszkole, czy jak?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-01-28 21:39:31
    Od: "tomek" <p...@w...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wytworzyl(a):
    > Idż wypłacz się mamusi. Czy Ci ludzie powariowali? Nie
    pasuje nowa
    > toip? No to zamyka sie konto - koniec, kropka. Ale
    nie - płaczą,
    > biadolą ;-)) Przedszkole, czy jak?
    A ja spotykam sie ciagle z zarzutami, ze faceci nie
    potrafia plakac;)
    Tomek

  • 4. Data: 2004-01-28 22:32:28
    Od: "thorak" <t...@-...pl>

    Marcin_Zawiedziony wystukal(a):
    > Najgorsze w tym wszystkim jest utrata zaufania. Mbank budowal moje
    > /..ciach../

    Stary ale o so chosi, mbank po prostu zostal utworzny po to zeby go po 2 - 3
    latach sprzedac w sumie po jaka cholere Bre dwa banki o prawie identycznym
    profilu mBank i Multi, tyle ze nikt nie chcial zaplacic tle ile Bre chcialo
    i kropa. Wiec chlopaki musza cos z tym zrobic zeby bylo rentowne i po prostu
    zamieniaja mBank w zwykly Bank z drugiej strony ciekawe jest tylko to czy
    chca go wygasic i zamknac golwnie z tego powodu co napisalem wyzej czy maja
    jakas inna koncepcje i tyla

    --
    pozdroofki
    thorak

  • 5. Data: 2004-01-29 07:09:54
    Od: "Tukan" <t...@g...cjb.net>

    Użytkownik "Marcin_Zawiedziony" <g...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:56d1.00001d45.40181a1c@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > ktorzy wymyslaja podobne bzdury to - laptopiki ;)))) A wylaczenie dzisiaj
    > forum mbanku - to jest naprawde ZENADA !!!

    targnij się na linę...

  • 6. Data: 2004-01-29 08:28:36
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    > Idż wypłacz się mamusi. Czy Ci ludzie powariowali? Nie pasuje nowa toip?
    No
    > to zamyka sie konto - koniec, kropka. Ale nie - płaczą, biadolą ;-))
    > Przedszkole, czy jak?

    Widzę, że ty twardo odpychasz atak załamanych ... rozdawaj jeszcze Tramal ;)
    Mi już ręce opadły i postanowiłem zgodnie z radą odpuścić zaciekłe czytanie
    p.b.b. na parę dni , do momentu, aż wrócą normalne ciekawe tematy ;)

    Pozdrówka dla walecznej ;)

    SP na L4

  • 7. Data: 2004-01-29 09:02:24
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    czytanie
    > p.b.b. na parę dni , do momentu, aż wrócą normalne ciekawe tematy ;)

    Po kilkudniowym przedzieraniu się przez wątki o mbanku w końcu nie
    wytrzymałam ;-))) Jak myslisz, czy odsetek samobójstw będzie duży ;-))))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2004-01-29 09:08:15
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik na L4"
    <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w wiadomości

    > No
    >
    > Widzę, że ty twardo odpychasz atak załamanych ... rozdawaj jeszcze Tramal
    ;)

    Tramal nie jest za darmo... :-)

    > Mi już ręce opadły i postanowiłem zgodnie z radą odpuścić zaciekłe
    czytanie
    > p.b.b. na parę dni , do momentu, aż wrócą normalne ciekawe tematy ;)

    Bo polska mentalność jest taka, iż lepiej biadolić i narzekać, niż się
    wziąć za robotę i zacząć oferty przeglądać...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 9. Data: 2004-01-29 09:11:44
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    > Po kilkudniowym przedzieraniu się przez wątki o mbanku w końcu nie
    > wytrzymałam ;-))) Jak myslisz, czy odsetek samobójstw będzie duży ;-)))))
    ?

    Hmmm ... posypią się jak muchy ...

    Brakuje jeszcze jakiejś inteligentki z M podobnej do tej z multi ;> z jakąś
    reklamą ...

    Myślę, że taka reklamka ze strony m w akt. sytuacji rozpie***** by grupę i
    większość serwerów z którą łączą się Mzałamani ;)

    Pozdrawiam
    SP na L4

  • 10. Data: 2004-01-29 10:28:41
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Marcin_Zawiedziony" <g...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:56d1.00001d45.40181a1c@newsgate.onet.pl...

    > Najgorsze w tym wszystkim jest utrata zaufania. Mbank budowal moje
    zaufanie

    Poruszyła mnie Twoja historia...

    SPIEPRZAJ DZIADU !!!

    --