  • 1. Data: 2005-02-01 16:55:25
    Temat: Sprawdzacie juz liste? ;)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Adresu nie podam, bo zaraz serwer sie w USA spali, bo ruch pewnie niezly...
    :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-02-01 17:14:06
    Temat: Re: Sprawdzacie juz liste? ;)
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > Adresu nie podam, bo zaraz serwer sie w USA spali, bo ruch pewnie
    > niezly...

    Ja sprawdzalem. Lerkturka n cala noc ;)

    Lelek

    PS. Dzieki Amra za info...

  • 3. Data: 2005-02-01 17:16:55
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    następująco przemyślenia swoje:
    > ruch pewnie
    > niezly... :D

    Sporowaty, ale chodzi miękko
    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

  • 4. Data: 2005-02-01 17:19:10
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote:
    > Sporowaty, ale chodzi miękko

    Kopie, robice kopie ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-02-01 17:24:13
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <m...@p...pl> napisal(a):
    > Adresu nie podam, bo zaraz serwer sie w USA spali, bo ruch pewnie niezly...
    >:D

    Dowiedziałem się, że moja rodzina nie jest zamieszana w agenturę, albo
    wiedzieli kiedy pozbyć się swoich akt. :)
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2005-02-01 17:42:03
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Samotnik napisał(a):

    > Dowiedziałem się, że moja rodzina nie jest zamieszana w agenturę, albo
    > wiedzieli kiedy pozbyć się swoich akt. :)

    Moi (przynajmniej Ci co ich znam) też widać nieźle palili - tylko
    najmłodszy kuzyn (obecnie 9 letni) chyba nie miał jeszcze doświadczenia
    bo ewidentnie na liście jest. I to jako TW. :D

  • 7. Data: 2005-02-01 17:47:19
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli *Samotnik*
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Dowiedziałem się, że moja rodzina nie jest zamieszana w agenturę, albo
    > wiedzieli kiedy pozbyć się swoich akt. :)

    A ja się przyznam, a co mi tam...
    Jestem na liście i na dodatek jako etatowy pracownik.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 8. Data: 2005-02-01 17:47:48
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    napisał w wiadomości news:ctocak$e73$1@news.onet.pl...

    > Adresu nie podam, bo zaraz serwer sie w USA spali, bo ruch pewnie
    niezly...

    a na priva podasz?

  • 9. Data: 2005-02-01 17:55:48
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 1 Feb 2005 17:55:25 +0100, w <ctocak$e73$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra'
    Macierzyński <m...@p...pl> napisał(-a):

    > Adresu nie podam, bo zaraz serwer sie w USA spali, bo ruch pewnie niezly...
    > :D

    O rotfl...

  • 10. Data: 2005-02-01 18:28:02
    Od: "Adam" <f...@m...signature>

    napisał w wiadomości news:ctocak$e73$1@news.onet.pl...
    > Adresu nie podam, bo zaraz serwer sie w USA spali, bo ruch pewnie
    > niezly... :D

    http://lista.freewebpage.org

    PSG zrobil tez wersje offline dostepna w emulku - poszukaj na
    pl.biznes.wgpw - tam jest link

    Tylko po co komu ta lista... zobaczcie np nazwisko NOWAK - przeciez tam jest
    od groma imion po kilkanasie razy tych samych i po co to komu skoro to tylko
    katalog biblioteczny IPN czyli i tak nie wiadomo kto owca a kto wilk.