  • 1. Data: 2002-02-08 14:02:50
    Temat: Skandal z Inteligo
    Od: <h...@p...onet.pl>

    Wiem, ze juz jest pare postów na ten temat, ale nie moglem sie powstrzymac. to
    co zobaczylem na stronie Inteligo mnie powalia. Mowia o obnizce cen za serwis
    SMS-wy , a ukrywaja powazne zmiany. Oprocz oplaty za konto i karte VE trzeba
    teraz takze wiecej placic za wyjecie gotowki z bankomatow i ustanowienie
    zlecenia stalego. Tego bylo juz dla mnie za duzo. Chrzanie taki bank..., ktory
    wali mniue w tyl glowy

    hobbitx

  • 2. Data: 2002-02-08 14:35:13
    Temat: Re: Skandal z Inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > teraz takze wiecej placic za wyjecie gotowki z bankomatow i ustanowienie
    > zlecenia stalego. Tego bylo juz dla mnie za duzo. Chrzanie taki bank...,
    ktory
    > wali mniue w tyl glowy

    Po pierwsze - spokojnie.

    Po drugie - ustanownienie zlecenia stałego przez konsultanta było płatne i
    jest płatne. Przez www - bezpłatne.

    Po trzecie - właśnie to bank chciał osiągnąć wprowadzając opłaty za
    prowadzenie konta - aby osoby, do których masę kasy dokładał - chrzaniły go
    i zlikwidowały konta, i nowych nie zakładały... No rzeczywiście skandal...

    Ale EOT, bo było już na liście jakieś 1000 razy...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 3. Data: 2002-02-08 14:48:23
    Od: <h...@p...onet.pl>

    > tu nie chodzi o opłaty, ale o styl ich wprowadzania. wielkie halo, ze tu niby
    obnizka smsów, trata ta, a tu łup z łokcia. po co bylo rozbudzac nadzieje,
    skoro teraz nie ma pokrycia. poza tym nie sadze, by inteligo do mnie
    dokladalo...
    sorry za ten 1001 raz

    bez urazy, pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-02-09 15:56:51
    Od: "damiahn" <d...@p...onet.pl>

    > Po drugie - ustanownienie zlecenia stałego przez konsultanta było płatne i
    > jest płatne. Przez www - bezpłatne.

    Ustanowienie tak, ale koledze zdaje sie chodzilo o drobna podwyzke z 0,99 zl
    na 1,50, czy jeszcze drobniejsza dla ZUSu na 2,99 czyli jakies 300% chyba
    nie chcesz mi wmowic ze to normalny ruch w dzisiejszych czasach... ;)

    > Ale EOT, bo było już na liście jakieś 1000 razy...

    Nie wazne ile bylo, przylaczam sie do opinii, ze jest to bardzo niepowazne
    traktowanie klientow i jezeli znajde lepsza alternatywe - to zmienie bank na
    sensowniejszy...

    damian

  • 5. Data: 2002-02-09 17:17:17
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > sensowniejszy...
    >
    > damian
    >
    > zgadzam sie z tym, pora opuscic Inteligo, a swoja droga szkoda karty do
    platnosci netowych.