  • 1. Data: 2005-01-24 12:14:54
    Temat: SESJE PRZYCHODZĄCE W ING
    Od: "flash" <f...@W...pl>

    Witam!
    W których godzinach są księgowane przelewy przychodzące do ING z zewnątrz?
    Z góry dzięki za odpowiedź..
    Pozdrawiam flash

  • 2. Data: 2005-01-24 17:42:39
    Temat: Re: SESJE PRZYCHODZĄCE W ING
    Od: ">>>>>" <m...@i...pl>

    Człowieku co ty w tym banku widzisz ???
    ma najdroższe konta

  • 3. Data: 2005-01-24 17:46:23
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    > Człowieku co ty w tym banku widzisz ???
    > ma najdroższe konta

    PKO BP bierze tyle samo...
    4 zł prowadzenie + 2 zł dostęp on-line :(

    --
    chairon

  • 4. Data: 2005-01-24 18:00:33
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > PKO BP bierze tyle samo...
    > 4 zł prowadzenie + 2 zł dostęp on-line :(

    Ale przelewy sa free a w INGu po 1 zl

  • 5. Data: 2005-01-24 18:32:43
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Ale przelewy sa free a w INGu po 1 zl

    Pewnie do czasu ;)

    --
    chairon

  • 6. Data: 2005-01-24 19:19:00
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    przy wypłatach za granicą biorą 3% bez minimum, więc jest to jedna z
    leprzych kart debetowych dla ludzi podróżujących

  • 7. Data: 2005-01-24 19:23:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > przy wypłatach za granicą biorą 3% bez minimum, więc jest to jedna z
    > leprzych kart debetowych dla ludzi podróżujących

    Czy ja wiem?
    Mniej niz 100 Euro nie wyplacalem (jakos tak kolo 300). W Multi placilem
    10szke - w INGu zaplacilbym ponad 12 (wtedy).
    Co kto lubi - ale karte podroznika oczywiscie mam :)

  • 8. Data: 2005-01-24 19:58:55
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Mniej niz 100 Euro nie wyplacalem (jakos tak kolo 300). W Multi placilem
    > 10szke - w INGu zaplacilbym ponad 12 (wtedy).
    > Co kto lubi - ale karte podroznika oczywiscie mam :)

    No i trzeba założyć OKO żeby mieć podgląd na nią przez net

  • 9. Data: 2005-01-24 20:10:05
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > No i trzeba założyć OKO żeby mieć podgląd na nią przez net

    No i jeszcze dodam przykłady (dla VE z ING):
    24-01-2005 20 GEL brane z Basisbanku w Tbilisi 35,98 PLN + 1,08 PLN prowizji
    i może dla innego bankomatu:
    03-01-2005 40 GEL z bankomatu Bank of Georgia 69,60 PLN + 2,09 PLN prowizji
    i może dla innej waluty:
    29-12-2004 100 UAH nie pamiętam jakiego banku bankomat bo na lotnisku jest
    ich sporo 58,93 PLN + 1,77 PLN prowizji

  • 10. Data: 2005-01-24 21:30:40
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    flash napisał(a):
    > W których godzinach są księgowane przelewy przychodzące do ING z zewnątrz?
    > Z góry dzięki za odpowiedź..

    http://www.freeshell.eu.org/miernik/pl-bank-acc-para
    m_pl.php