  • 131. Data: 2011-03-14 20:33:59
    Temat: Re: Rentowność OFE
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Sprawa jak mówiłem mnie osobiście nie dotyczy ale wniosek z dyskusji
    > wyciągnąłem taki. Pieniądze wypłacane przez OFE na emeryturę każdy
    > dostanie
    > podobne. Skippy za nie będzie przymierał głodem bo miał zwrot ~3% zaś root
    > dostatnio bo miął ponad 7%. Skippiemu by się poprawiło gdyby zmienił
    > sposób
    > obliczania stopy ale on się uparł i woli się odchudzać. Root woli żyć
    > dostatnio więc sobie obliczył że ma 7%. O to chodzi?

    Najgorsze jest to, że obaj mają rację :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 132. Data: 2011-03-14 20:46:02
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Najgorsze jest to, że obaj mają rację :).

    Reasumując - Root kupi tyle samo bochenków chleba za swoje 7% co Skippy za
    3%

    :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 133. Data: 2011-03-14 21:29:38
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Reasumując - Root kupi tyle samo bochenków chleba za swoje 7% co Skippy za
    > 3%
    >
    > :).

    Ta, jeszcze doszła ciekawostka z tego art z Angory, że ktoś udowodnił
    większa opłacalność inwestycji przez te lata kasy bezpośrednio w obligi, niż
    w 2 Filar.

    Nie mam juz zaparcia żeby to sprawdzać, nie ma zresztą sensu.

    I ciekawostka:

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/projekt-pis-ws-ofe-w-
    sejmie,1,4208618,wiadomosc.html

    "Rząd chce zmniejszenia składki przekazywanej z ZUS do OFE. PiS proponuje,
    by był wybór, czy oszczędzać na emeryturę w ZUS czy w OFE. "

    Generalnie wygląda, że w tym zakresie PIS jest bardziej liberalny niż PO z
    LSD.
    Jeśli ci ww. w ogóle w czymkolwiek są liberalni.

  • 134. Data: 2011-03-15 07:24:18
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 22:29:38 +0100, skippy napisał(a):

    > Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Ta, jeszcze doszła ciekawostka z tego art z Angory, że ktoś udowodnił

    ja ja ! Ktoś udowodnił. Jak ja udowadniam to bzdet ale jak to zrobi Ktoś -
    to skippy se da łapy za niego obciąć.

    > Nie mam juz zaparcia żeby to sprawdzać, nie ma zresztą sensu.

    Epumisan może pomóc

  • 135. Data: 2011-03-15 07:55:32
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > ja ja ! Ktoś udowodnił. Jak ja udowadniam to bzdet ale jak to zrobi Ktoś -
    > to skippy se da łapy za niego obciąć.

    > Epumisan może pomóc

    wole przyjemne z pozytecznym, 100g pomoglo
    :)