  • 1. Data: 2011-03-10 13:04:25
    Temat: Do skipiego georga - ostatnia próba
    Od: root <r...@v...pl>

    Macie do wyboru dwie inwestycje:
    1. Obligacja za 100zł płatna po 10 miesiącach wraz z odsetkami 50zł tzn.
    dostaniecie 150 zł
    2. rachunek bankowy na który musicie wpłacać po 10 zł miesięcznie aby na
    koniec (po 10 miesiącach) otrzmać kwotę 150zł.

    W obu przypadkach suma wpłat wynosi 100zł a wypłata jest jedna 150zł.
    Stosunek wypłaty do kapitału wpłaconego wynosi więc 150: 100 w obydwu
    przypadkach.

    Pytanie:
    Która z tych inwestycji jest bardziej rentowna lub po prostu którą byście
    wybrali?

  • 2. Data: 2011-03-10 13:06:43
    Temat: Re: Do skipiego georga - ostatnia próba
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    >
    > Pytanie:
    > Która z tych inwestycji jest bardziej rentowna lub po prostu którą byście

    sory, ale nie odpowiedziałeś na very proste pytanie zadane 16 razy

  • 3. Data: 2011-03-10 13:08:25
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 14:06:43 +0100, skippy napisał(a):

    > sory, ale nie odpowiedziałeś na very proste pytanie zadane 16 razy

    To było do przewidzenia, że się wymigasz ale ciekawe co powie george.

  • 4. Data: 2011-03-10 13:10:41
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > To było do przewidzenia, że się wymigasz ale ciekawe co powie george.

    sprowadzasz dyskusje do poziomu obrazonego dziecka uciekającego w dokopanie
    komuś.
    Żenada, stary.

  • 5. Data: 2011-03-10 13:15:07
    Od: "G W" <g...@N...gazeta.pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Pytanie:
    > Która z tych inwestycji jest bardziej rentowna lub po prostu którą byście

    1) rentownosc to 60% w skali roku

    2) to 105% w skali roku

    wiec 2.

    george

    p.s
    a) podaj sume wpłat dla swojej tabelki : kapitał zgromadzony 1913,45
    lub
    b) nazwe sewgo OFE
    lub
    c) stosunek wpłat / kapitał dla swojego OFE

  • 6. Data: 2011-03-10 13:15:19
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 14:10:41 +0100, skippy napisał(a):

    > sprowadzasz dyskusje do poziomu obrazonego dziecka uciekającego w dokopanie
    > komuś.
    > Żenada, stary.
    Wclae nie jestem obrażony i wcale nie dokopuję nikomu. Staram się jak mogę
    wytłumaczyć ale sorry z dziecinnym argumentem " to fikcja, to nieprawdziwe"
    nie mogę walczyć. Odpowiedz na to pytanie i po bólu. Dlaczego ci tak zależy
    żeby nie odpowiedzieć?

  • 7. Data: 2011-03-10 13:19:22
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > nieprawdziwe"
    > nie mogę walczyć. Odpowiedz na to pytanie i po bólu. Dlaczego ci tak

    Dlaczego?
    Bo to nie egzamin, a kwestia obligów nie ma nic wspólnego z OFE.

    Po drugie jesteś lekko bezczelny bo olałeś konkretne pytanie wiele razy, a
    teraz sprytną techniką moderujesz dyskusję w swoją strone.
    Poprzez wykazanie komuś że jest głupi, teksty o kozach itp sranie w banie.

    Nie kolego, Ty najpierw odpowiedz na proste pytanie.

  • 8. Data: 2011-03-10 13:20:36
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > 1) rentownosc to 60% w skali roku
    > 2) to 105% w skali roku

    A jak to policzyłeś ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2011-03-10 13:25:26
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 13:15:07 +0000 (UTC), G W napisał(a):

> [...]
    > b) nazwe sewgo OFE
    > lub
    > c) stosunek wpłat / kapitał dla swojego OFE
    Skoro czaisz bazę to dlaczego tak na mnie najeżdzasz i próbujesz koniecznie
    obliczać rentowność np. stosunku wpłąt do kapitału? Tego kompletnie nie
    rozumiem.

    Moje OFE to Allianz - pisałem już o tym wielokrotnie.
    Kapitał zgromadzony przeze mnie jest moją prywatną sprawą ale iloraz o
    który pytasz podam Ci jak znajdę ten cholerny wyciąg i o ile koza mi go nie
    zeżarła.

    P.S.
    Napisz mi czy moje teoretyczne wyliczenia w końcu jest wg ciebie poprawne
    czy nie, bo w całym tym zgiełku już się pogubiłem.
    Wiem, że powinienem uwzględnić prowizję i wtedy rentowność spadnie sam
    jestem ciekaw o ile i policzę to.

  • 10. Data: 2011-03-10 13:26:22
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Kapitał zgromadzony przeze mnie jest moją prywatną sprawą

    pmnóż przez 5 podziel przez 10, przeciez to nic nie zmienia