  • Data: 2010-05-08 07:40:44
    Temat: Re: oszczednosc papieru wg Aliora :-)
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-06 22:14, pwz pisze:

    > Czepiasz się. Mnie pan z obsługi, kiedy dokonywałem operacji (nieco
    > bardziej skomplikowanej aniżeli wpłata) pomiędzy rachunkami, zapytał,
    > czy chcę papierowe potwierdzenie, czy nie. Jako że nie było mi
    > potrzebne, bo wszystko było jasne, podziękowałem i nie drukował, z czego
    > byłem zadowolony. Widać w twoim przypadku stwierdził, że ma do czynienia
    > z czepialskim i na wszelki wypadek to uczynił :-P

    W placówkach partnerskich (a przynajmniej w tej konkretnej) nie ma
    paneli dotykowych celem złożenia podpisu, więc co najmniej jedna kartka
    A4 (dla banku) być musi.

    Poza tym zwyczaj nie wydawania potwierdzeń wpłaty gotówki w oddziałach
    (posiadających panele) jest dość specyficzny, a jeśli klient poprosi o
    takowe, to też dostanie płachtę A4.