    From: "Lopez" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank moglby byc rzetelny (a nie jest)
    Date: Tue, 27 Jan 2004 12:53:37 +0100
    Sender: l...@p...onet.pl@195.82.161.187

    Użytkownik "Paweł Bień" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:04012712032261@polnews.pl...
    > Dla jasnosci - posiadam konto w Nordea BP

    A ja posiadam takze konto w Millennium, ktorego nie ma na liscie. I sie nie
    dziwie. Bo jesli brac pod uwage tylko koszty utrzymania rachunku i
    uzytkowania kart i wykonywania przelewow tylko za pomoca Millenetu (takze
    50gr za przelew) - to wychodzi nie wiele drozej (przy zalozeniu istnienia
    tzw. osadu 2000zl, np. na lokacie). Mbank napewno wygrywa z Millennium
    iloscia bezprowizyjnych bankomatow (Euronet dla Millennium jest za 1zl),
    oprocentowaniem rachunkow, lokat i kredytu odnawialnego (choc uzyskanie tego
    w mBanku jest drozsze niz w Millennium), takze SFI mBanku jest tanszy w
    uzytkowaniu. Ale jesli chodzi o reszte, czyli karty kredytowe, lokaty
    rentierskie, rachunki i lokaty walutowe, a takze, co moze byc istotnym
    argumentem dla co niektorych, korzystnymi kursami przeliczenia walut za
    granica (choc ostatnio sie mocno pogorszylo) - to jednak Millennium tutaj
    lepiej wypada.

    Jak jeszcze wezme pod uwage, ze aby dokonac jakiejs dodatkowej wplaty do
    mBanku musze zasuwac do oddzialu Millennium (bo do mKiosku nie jest mi po
    drodze - hipermarkety sa najczesciej na peryferiach miast, a oddzialy
    Millenium w centrach) - to wlasciwie dla mnie juz te oba banki zaczynaja
    kosztowac tyle samo. A nawet jesli Millennium troche wiecej to place z pelna
    swiadomoscia za produkty, o ktorych w mBanku moge tylko pomarzyc.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia