eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki mBank - automatyczna spłata - brak regulaminuRe: mBank - automatyczna spłata - brak regulaminu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not-for-mail
    From: "Michal Ch" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <e0u8qo$gms$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: mBank - automatyczna spłata - brak regulaminu
    Date: Tue, 4 Apr 2006 19:43:45 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1506
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1506
    Lines: 38
    Message-ID: <4432abea$0$1456$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 04 Apr 2006 17:24:58 GMT
    NNTP-Posting-Host: 82.210.156.88
    X-Trace: 1144171498 mamut2.aster.pl 1456 82.210.156.88:11839
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:382219
    [ ukryj nagłówki ]

    Ja jak ustawialem 100% spłate to mLinia zmien poinformowala ze tak wlasnie
    jest jak napisales

    Michal (mRadny)

    "J.P." <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    news:e0u8qo$gms$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy ma ktoś jakiś regulamin automatycznej spłaty KK w mBanku?
    >
    > Mam ustawione 100% spłaty, któregoś tam pięknego dnia zabrakło środków do
    > pełnej splaty, mBank nie zostawił alertu o niezrealizowanej transakcji,
    pobrał
    > tylko kwotę minimalną i zadowolony z siebie naliczał odsetki.
    >
    > Dzis kontaktowałem się z mLinią, oczywiście ekspert kartowy zajęty więc
    > zamówiłem oddzwonienie. Oddzowniła dziś ok 12 pani Sz. i zaczęła się dość
    > opryskliwa rozmowa. Dowiedziałem się, że powinienem zostac pijnformowany w
    > momencie ustalania automatycznej spłaty, że jak nie ma całości to biorą
    > minimalną. Na pytanie na podstawie czego to się odbywa, i poprosiłem o
    podanie
    > regulaminu do tej usługi dowiedziałem się że "to regulują wewnętrzne
    procedury
    > bankiu" Chciałem złożyć reklamację to zbyła mnie na mLinię.
    >
    > Na mLini już złożyłem reklamację, jednak z chęcią wcześniej poznam ten
    > regulamin tej usługi jeśli ktoś go posiada.
    >
    > Karta już zamknięta - nie lubię jak coś się nie sprawdza :)
    >
    > Póki wszystko gra to mBank jest OK, w momencie wyjaśniania sytuacji
    > konsultanci są wyuczeni wg schematu i niezbyt mili. Nie polecam aby ktoś
    > musiał się z nimi kontaktować w sprawach reklamacyjnych.
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
    http://www.gazeta.pl/usenet/


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1