  • Data: 2007-11-22 11:19:36
    Temat: Re: czy napewno udalo mi sie przeniesc do malego bph?
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ja zrozumiałem jego maila tak, że wedle panienki z okienka ise nie da.

    Własnie w tym rzecz. To że sie da wiem, bo z powodzeniem używam, tyle że
    gdbybym wcześnie z pbb nie wiedział sie że taka opcja funkcjonuje i na
    prawdę nie potrzebował drugiej KK, to bym jej w BPH nie wziął.
    Co ciekawe osoba, na która trafiłem w oddziale do którego zostałem odesłany,
    tez piewszy raz trafiła na przypadek, że ktoś chce samą KK z Sezamem oraz
    nie ma i nie chce zakładać RORa. Tyle że jej się chciało dopytać. Cała
    operacja trwała raptem o parę minut dłużej, bo babeczka gdzieś zadzwoniła
    żeby sprawe potwierdzić.