  • 1. Data: 2005-02-26 09:12:05
    Temat: VWBD - zmiana limitu VE
    Od: Spider <...@...c>

    VWBD naliczyl mi 5 zl za zmiane limitu wyplat z bankomatow dla karty VE,
    konto e-direct.

    Na stronie internetowej nie ma takiej informacji.
    Konsultantka nie potrafila mi powiedziec, gdzie dokladnie jest ta
    informacja, kazala zaczekac ... po 10 minutach czekania rozlaczylem sie.
    Po ponownej, usilnej probie znalezienia takiej informacji, znalazlem ...
    w cenniku dla klientow biznesowych.

    Podobno wysylali te informacje do klientow wraz z wyciagami, ale ja nie
    dostalem, bo od niedawna korzystam z tego konta i poza tym zablokowalem
    co miesieczne wyciagi.
    Na wszystkie emaile odpowiadaja, ze tak jest w tabeli oplat i prowizji.

    Denerwuje mnie nie tyle wysokosc oplaty, co sam fakt jej naliczenia.
    Klienci bankow czesto takie drobne niedomowienia pozostawiaja, bo szkoda
    nerwow i czasu na to, ale na mnie dziala to jak czerwona plachta na
    byka. W mBanku i BPH swego czasu mialem podobne problemy, ale tylko
    przez swoja upartosc odzyskalem co moje.
    Niby tylko 5zl, ale to MOJE 5zl, a nie banku.

    Spid

  • 2. Data: 2005-02-26 09:21:13
    Temat: Re: VWBD - zmiana limitu VE
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Spider napisał(a):
    > VWBD naliczyl mi 5 zl za zmiane limitu wyplat z bankomatow dla karty VE,
    > konto e-direct.

    http://www.vwbankdirect.pl/obrazy/CC_TPiO_Indywidual
    ni_promocja.pdf

    chociaż faktycznie na http://www.vwbankdirect.pl/1298.html nie podali
    tej ceny...

  • 3. Data: 2005-02-26 22:27:58
    Od: Spider <...@...c>

    Wojciech Nawara wrote:

    > http://www.vwbankdirect.pl/obrazy/CC_TPiO_Indywidual
    ni_promocja.pdf
    to sie pojawilo na dniach chyba, do niedawna byl cennik z 03.11.2004 a
    tam nic o oplatach za zmiane limitu

  • 4. Data: 2005-02-27 01:10:56
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Spider napisał(a):

    > to sie pojawilo na dniach chyba, do niedawna byl cennik z 03.11.2004 a
    > tam nic o oplatach za zmiane limitu

    Też mi się jakoś wydaje, że parę tygodni temu sprawdzałem i nie było ani
    słowa o 5 PLN opłaty za zmianę limitów...

    Aż jestem ciekaw jaką wersję TPiO wysyłają faksem po zamówieniu w IVR. :-)

    Do niedawna była wersja sprzed dobrych paru lat... :-)

    Zresztą co chcesz, jak po roku od zlikwidowania lokat<30 dni w IVR nadal
    można założyć lokaty 7,14 i ilośtam dniowe. :-)

    Ten bank wywołuje we mnie instynkty macierzyńskie. ;-)