  • Data: 2008-02-23 16:16:43
    Temat: Re: bezsens podstawowej funkcjonalnosci KK
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Radek Wroclawski" 47c00b82$...@n...home.net.pl

    > sorry, ale po co ci karta kredytowa jeśli nie planujesz nią płacić nawet
    > 100 zł miesięcznie? Żeby ładnie się prezentowała w portfelu? ;-)

    Nie mam portfela, więc powód jest inny.
    Jak już zauważyłem, mogliby liczyć średnią, nie zaś dybać na moje potknięcia.

    22 grudnia ubroku zerwałem ścięgno prostownika środkowego palca prawej ręki.
    Karty podpisowe ;) nie mogły być przeze mnie używane przez dłuższy czas niż
    przez jeden miesiąc. Już wiem o tym, że ta Getinowa jest autoryzowana PINem,
    ale chyba możesz wyobrazić sobie inne powody niemożliwości płacenia.

    Niech sobie bank liczy średnią i obciąża pięciozłotówkami wówczas, gdy ta
    średnia spada poniżej jakiegoś poziomu -- powiedzmy 300 złotych na miesiąc,
    ale tego rodzaju dybanie mnie/mi nie pasuje. Pierwszego miesiąca bym wydał
    na kilka z góry i miałbym spokój.

    --