  • Data: 2008-02-23 00:32:57
    Temat: Re: bezsens podstawowej funkcjonalnosci KK
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:fpnnfe$re7$1@flis.man.torun.pl...

    > Biorą 5 złotych, jeśli nie ma w miesiącu bezgotówkowych na minimum 100
    > złotych.
    > Dla mnie to pachnie przepychankami, których nie lubię. :) Ale może nie
    > jest tam źle. :)
    > 100 złotych nie wydać jest raczej ciężko, ale po co mi o tym pamiętać. :)
    > Jeszcze gdyby
    > to uśrednili za kilka miesięcy...

    Ano. Tam jak w Sygmie, na każdym kroku można się spodziewać pułapki. To
    jednak bank hipermarketowy. Albo poświęcić te 5 zł, albo wydawać tę stówkę.
    I uwaga praktyczna: karta Getinu autoryzowana jest przez PIN (zmiana PIN
    jest darmowa).

    > Ja, z Polbanku raczej nie mogę sobie na to pozwolić, bo jednak przelewy
    > chodzą tam tak sobie. :) Na szczęście raczej pamiętam bez problemów
    > o płatnościach, choć to nie ten sam komfort. :)

    Hmmm, znaczy przelew może nie wyjść? Ja mam głowny rachunek w Multi i tam
    takie problemy się raczej nie zdarzają. Podobnie w mBanku chyba jazd z
    przelewami nie ma.

    > A co to ,,podobnej klasy''? :) Dziadowska? :)

    Dziadowska. :-)

    > Jakieś są. Mogliby przenieść wszystkie trzy na jedną. Razem na tamtych
    > kartach jest raptem 2100 złotych limitu, więc majątek. ;)

    Oj nie wiem czy Rajfi przenosi takie niewielkie sumy. Nie wiem czy tam
    przypadkiem nie jest minimum 3k.

    > Może wkrótce odwiedzę BPH, Getin i Rafiego. :)
    > Dzięki. :)

    A Millennium próbowałeś? Zresztą kto powiedział, że masz te karty przenieść
    tylko w jedno miejsce. W Mille oraz w ING biora po 3 wyciągi, przy czym w
    ING biorą kopie, a w Mille można ich zmusić aby wzięli kopie. W Rajfim biora
    jeden oryginał lub trzy kopie. W BPH i w Getinie 3 oryginały.

    marekz