  • Data: 2010-05-06 10:42:43
    Temat: Re: Zachciało mi się KK w Lukasie.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4be294a1$0$2589$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam od kilku lat KK mBanku i jestem bardzo zadowolona. Wszystko działa
    > bez zarzutu.

    Generalnie korzystam z usług banków, które oprócz online , mają jakieś
    placówki, gdzie można np. walnąć pięścią w stól, czy wywrócic komuś biurko.
    (żartowałem ) W mbanku to się łatwo zamawia wszystkie usługi, ale gorzej
    jest z rezygnacją. Tam nawet nie ma komu dać w pysk, za to że źle załatwił
    twoją sprawę.
    Unikam instytucji, które są całkowicie wirtualne jak mbank. Za dużo nerwów
    to czasami kosztuje. Tam gdzie mam kontakt z zywym człowiekiem załatwiam
    zwykle sprawy bez problemu. A z interfejjsem białkowym po drugiej stronie
    słuchawki to zwykle sie dogadać nie można.
    Plecie taki bzdutry i mozesz mu skoczyć. - " Tak, oczywiście , ma pan rację,
    wszystko załatwione" itd. itp, a rzeczywistość zwykle skrzeczy.

    Ale się rozpisałem....................

    wiatrak