  • Data: 2008-04-04 09:19:12
    Temat: Re: Przelew z KK BZWBK a punkty Profit
    Od: "dl" <q...@n...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Tybulewicz" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ft4hah$62e$1@news.wp.pl...
    [...]
    > Z owych dokumentów wynika, że przelewy nie liczą się do puli transakcji
    > uprawniających do uzyskania jednorazowej premii, natomiast NIGDZIE nie ma
    > wykluczenia tych przelewów z normalnego naliczania punktów PayBack.

    Masz rację - w regulaminach nie ma ani słowa o tym (a przynajmniej ja też
    nie znalazłem).

    Jedyne miejsce, gdzie jest wspomniane o tym, że za przelewy nie ma punktów
    jest strona payback: http://payback.pl/faq/viewQuestion.php?id=84, ale i tak
    jest tam mowa o zwykłej allekarcie, nie kredytowej.

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|