  • Data: 2004-04-14 18:55:21
    Temat: Re: Polecenie zaplaty a zmiana numerow kont?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) writes:

    > dobrze ci sie majaczy. istnieje mozliwosc wyslania przez wierzyciela
    > polecenia zaplaty z zerowa kwota z odpowiednimi szczegolami platnosci
    > ktore oznacza "podaj numer NRB dla tego rachunku". w odpowiedzi na
    > takie zapytanie bank wysyla odpowiedni komunikat z nowym numerem.
    > tyle tylko, ze nie wydaje mi sie, aby wierzyciel z mocy prawa byl
    > zmuszony do takiego zachowania.

    ALe jest to w jego wlasnym dobrze pojetym interesie, i jesli jakis
    wierzyciel tego nie robi, to raczej nie ze zlej woli, tylko raczej z
    niewiedzy. I bardzo chetnie bym go uswiadomil - ale do tego potrzebuje
    jakiegos konkretu - numeru zarzadzenia/decyzji NBP/KIR/whatever, czy
    czegos w tym rodzaju...

    MJ