  • Data: 2002-11-01 16:52:54
    Temat: Re: Nowe numery rachunkow Inteligo w różnych bankach
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A w LGnet jest ciekawie:
    >
    > nazwa kontrahenta "Inteligo" obecnie uległa zmianie (bez mojej interwencji!)
    > na
    > "[Wyłączony] Inteligo"
    >
    > Przy modyfikacji pojawia sie tez Javowy Popup:
    > "Bank kontrahenta został wyłączony, Powinieneś zmienić numer banku w
    > szczegółach rachunku."

    A u mnie zdefiniowany rachunkek w Inteligo w ogole zniknal - nie ma
    go na liscie dostepnych przelewow. Proba definicji od zera konczy sie
    jednak komunikatem "podana nazwa jest juz zarezerwowana" czy jakos
    podobnie czyli definicja sie ostala, tylko jej nie widac... hm...

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl