  • Data: 2004-03-29 09:17:03
    Temat: Re: Nowa karta Raiffeisen i Amplico Life
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SebCz <a...@K...pl> napisał(a):

    > Ok. A czy gdziekolwiek na ich stronie można złozyć wniosek o wydanie
    > powyższej ?
    >
    > ______
    > Pozdrowienia
    > SebCz
    > ______
    >
    > Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

    Już się dowiedziałem czegoś więcej. Wniosek składa się w Amplico Life. Numer
    telefonu 0801604801. Karta główna kosztuje 49 zł rocznie. Limit wyliczany
    jest na podstawie rocznych składek za ubezpieczenie. Oprocentowanie karty to
    23% do końca roku, a potem 28%. Grace period 51 dni.
    Tyle udało mi się dowiedzieć.
    pzdr