  • 1. Data: 2004-11-08 06:15:58
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - refinansowac czy negocjowac?
    Od: "Dan" <n...@p...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@a...plusz.beztego.pl> napisał w
    wiadomości news:cml5g8$14lf$1@mamut.aster.pl...
    > "Dan" <n...@p...pl> wrote in message
    > złóż wniosek o obniżenie oprocentowania - podeprzyj się sytuacją rynkową
    > itp.
    > refinansować raczej się nie opłaci - zresztą policz

    no to wyliczenia dla wartosci jakie podalem wczesniej przy zalozeniu kursów z piatku

    Kwota kredytu (CHF) Rata (19 lat) Oprocentowanie Rata (PLN) Zysk
    43000 -267,32 zł 3,90% -769,52 zł
    44933,9698 -257,68 zł 2,95% -730,73 zł 5,04%

    Daltego dopytuję się o wszystkie koszty dodatkowe jakie będe musiał ponieść, by
    przeliczyć kiedy mi się ta zamiana zwróci (z milych rzeczy to mBank podaje na
    bieżąco zadłużenie i stan zapłaconych odsetek, za co GE na potrzeby US woła kase)

    PS.
    Z gory uprzedzam, że HTMLa użyłem celowo i ludziom z poprzeniej epoki proponuje
    sprawdzenie z jakiego powodu na usenecie funkcjonowały pewne zasady ;-)

    ---