eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKiedy SyneCek daje keszbek za zakupy netowe?Re: Kiedy SyneCek daje keszbek za zakupy netowe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "TrzyLinie" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kiedy SyneCek daje keszbek za zakupy netowe?
    Date: Thu, 9 Aug 2012 01:46:08 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <jvv4ov$hfv$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jvp3gp$4m5$1@inews.gazeta.pl> <5020231b$1@news.home.net.pl>
    <jvqha0$3jp$1@inews.gazeta.pl> <jvr1vo$2nl$1@inews.gazeta.pl>
    <jvr2mk$26f$1@inews.gazeta.pl> <jvrjru$mj6$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@a...googlegroups.com>
    <jvs3ll$sna$1@inews.gazeta.pl> <jvsdtc$8kb$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <jvupv5$fvr$1@inews.gazeta.pl> <jvv1bh$ko4$1@inews.gazeta.pl>
    <jvv3es$n16$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1344476768 17919 172.20.26.234 (9 Aug 2012 01:46:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Aug 2012 01:46:08 +0000 (UTC)
    X-User: trzylinie
    X-Forwarded-For: 93.182.157.5
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:577181
    [ ukryj nagłówki ]

    > > E tam, dlaczego to ma być bezpłatne? Bezpłatne jest czatowanie,
    > > audio-czatowa nie i wideo-czatowanie, po co mieliby jeszcze płacić
    > > za telefoniczną gadatliwość klientów? No, prawie bezpłatne.
    >
    > Dlatego, że płacić powinien ten, kto popełnił błąd.
    > Jeśli zatem klient został jakoś poszkodowany przez
    > bank -- płacić za zgłoszenie szkody powinien bank,
    > nie klient. Co więcej -- klientowi coś należy się
    > za fatygę zgłoszenia błędu. Na przykład 5% wartości
    > szkody.

    Ha, żebyż infolinia służyła wyłącznie do składania reklamacji... Nic nie
    stoi na przeszkodzie żądania zwrotu opłaty za rozmowę, w przypadku uznania
    reklamacji - takie coś raz mi się udało w moim ulubionym banku do bicia
    - BePeHahaha, rozmowa trwała 30 minut, z czego 15 "kąsultant" poświęcił
    na dokształcanie...

    Ale faktycznie, gdyby to bank płacił za rozmowę, wtedy może byłoby mniej
    tych "proszę czekać, robię to i to", albo "dziękuję za cierpliwe
    oczekiwanie"...

    Z drugiej strony stare jest płatne, a nowe [kanały komunikacyjne] już mniej
    lub wcale.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1