  • Data: 2019-04-10 19:55:53
    Temat: Re: Jak wypłacić 20 tys. z konta? Termin jutro 12.00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:bb379ad4-6c54-40e0-9c70-7ebe5afb9ac5@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2019 17:37:14 UTC+2 użytkownik z
    napisał:
    >Na tyle duża, że wolałbym tyle z banku nie wypłacać, bo może zwrócić
    >to niepotrzebnie czyjąś uwagę.
    >Wolałbym odżałować 40zł na sorbnet.

    >Obok mnie w aliorze koleś przyszedł z ulicy, też mojej postury, i
    >wpłacał 80k euro. Otworzyli dla niego drugie stanowisko kasowe, bo
    >był umówiony.

    Chyba kiepsko otworzyli, skoro o tym wiesz :-)

    Kiedys w marmurkach byla informacja o mozliwosci dyskretnej obslugi.

    >Kredyt na KK to 0%.
    >Co prawda nie na 30 lat, a na (średnio) 30 dni, ale jednak.

    Jak sie jeszcze przesunie wydatki na kolejny okres, to srednia rosnie
    :-)

    >I ta kasa leży sobie np. na KO 2,7%. Spłacasz z wypłaty. Bank płaci
    >Ci za to, że korzystasz z jego pieniędzy. Mmmm, taki kredyt to nawet
    >ja wezmę ;>

    A kto za to placi ? Sklep placi :-)

    Ale czy oni nie licza, ze kiedys ci sie cos przydarzy, i nie splacisz
    z KO w terminie ? :-)

    J.