  • Data: 2005-03-03 16:15:26
    Temat: Re: Jak sie liczy oprocentowanie krotkich lokat?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "some1"
    > aua :) masz racje ale jakos od d*** strony to policzyles :)
    >
    > (((1000 *0,06 )/ 365 ) * 30)*0,81 jak dla mnie ;]

    co ty wiesz o liczeniu odsetek :-)
    czynniki w mnozeniu mozna zmienic kolejnoscia a dzielenie wykonac na
    koncu.
    Kolejnosc saldo*dni jest uwarunkowana historycznie bo po takim
    mnozeniu powstaje cos co sie kiedys nazywalo liczbą procentową. Dopóki
    stopa sie nie zmienia to kolejne takie Liczby% (jak jest ruch na ROR)
    mozna do siebie dodawac, a na koncu pomnozyc przez stope (u mnie 6,0)
    i podzielic przez liczbe dni.
    *** blad ***