eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - kilkumiesięczna przerwa w korzystaniu z konta...Re: Inteligo - kilkumiesięczna przerwa w korzystaniu z konta...
  • Data: 2005-05-23 09:32:15
    Temat: Re: Inteligo - kilkumiesięczna przerwa w korzystaniu z konta...
    Od: "K P" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nic nie leci, o ile spełniony jest warunek w TOiP, czyli średnie
    > miesięczne saldo dokładnie równe zero PLN, ergo: nastąpiło wyzerowanie
    > salda *KSIĘGOWEGO* *DOKŁADNIE* pierwszego dnia okresu rozliczeniowego.
    Dziękuję za zaangażowanie i rzeczowe odpowiedzi. Ósmego dnia każdego m-ca mam
    na koncie 2 operacje - "Kwota należnych odsetek..." i "Opłata miesięczna..."
    Wyciągi z konta, które otrzymuję e-mailem dotyczą zawsze dnia 9-tego danego
    m-ca. Mam więc rozumieć, że dla mnie właśnie ten dzień jest początkiem okresu
    rozliczeniowego i wówczas wyczyścić konto?
    Serdecznie pozdrawiam...