  • 1. Data: 2002-01-01 14:41:54
    Temat: Re: Bez marmurka ani rusz
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Tristan Alder wrote:

    > Wystarczy, że mo poda np. numer swojego kolegi. A potem wyśmieje, że
    > przecież nie przelałem na jego rachunek...

    Widzisz, jak ja kupowałem mieszkanie to numer rachunku bankowego
    sprzedawcy był wpisany w akt notarialny i moją brochą było, żebym się
    nie pomylił robiąc przelew. Ja miałem przelać na nr, który sprzedawca
    podał notariuszowi.
    Ale to nie była typowa transakcja, bo ja jestem bankowy świr a
    sprzedawca był wtedy pracownikiem pionu bankowości detalicznej BRE:-))

    pzdr

    Tomek