    From: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior-lokata nocna w dol
    Date: Fri, 30 Jan 2009 23:07:25 +0100

    "kuba" news:gluoud$s3$1@news.onet.pl

    > Jak na razie nie oferuja niczego co moze sklonic potencjalnego klienta
    > na doplacenia pieniazkow do ich 100 zl ktore lezy na koncie ;)
    > Lokaty slabiutkie.Walutowe byly atrakcyjne ale przez miesiac.

    Ot co, madrego to i milo posluchac :)
    Alior zrobil wiele szumu, ale IMO ich oferta jest spózniona na rynku o rok
    moze dwa. Niby jest fajnie, niby jest pieknie ale czegos brakuje. Mimo, ze
    nie jestem jeszcze klientem Aliora to mnie do niego ciagnie, ale jakosc
    definitywnie przyciagnac cos tam nie moze.
    Jest do konta maeostro, które tworzy usmieszek na mojej gebusi, ale brak
    mozliwosci placenia nia w necie jakos mnie zniecheca...
    Darmowe bankomaty za 3 zl? - niby fajne ale... no wlasnie w miesiacu raptem
    wyplace z bankomatu 2 - 3 razy i w 99% przypadków jest to maszynka euronetu
    a wiec czy w skali roku warto za ten "komfort" placic 36 zl? Nie jest to
    jakas kosmiczna kwota - raptem 6 - 7 dobrych piwek, ale jednak jest.
    Przydalo by sie w ofercie aliora jeszcze jakies inne konto - tansze i wtedy
    chetnie bym do nich juz przeszedl (a moze tylko na próbe he he). No cóz ja
    postoje póki co z boku i poczekam na rozwój wydarzen :)