  • 1. Data: 2003-02-20 15:15:53
    Temat: Raty na CC Citka?
    Od: d...@p...com

    Witam
    Mam takie pytanko. Facet z Citibanku nachodzi mnie z kartą, która ponoć może
    służyć również do zakupów ratalnych. Miało by to wyglądać tak że karta
    stanowiła by poświadczenie mojej wypłacalności i raty były by zniej
    comiesięcznie pobierane na takich samych zasadach jak inne płatności.
    Ciekawostką jest to że w warunkach niektórych sklepów były by to raty
    nieoprocentowane, czyli jeśli zmieściłbym się w terminie spłaty miałbym
    kredytowany kredyt! Sprawdzałem w Media Markcie i oni to potwierdzili że mogę
    wziąć na raty co chce do wysokości limitu karty bez żyrantów i dodatkowych
    opłat i BEZ WERYFIKACJI DOCHODÓW!
    Pytanie do grupowiczów czy to naprawdę działa, czy naprawdę jest bez żadnych
    dodatkowych formalności i opłat? Jeśli tak to czy tylko citi ma takie karty?
    pozdrawiam
    Dominik

  • 2. Data: 2003-02-21 00:17:43
    Temat: Re: Raty na CC Citka?
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >Witam
    >Mam takie pytanko. Facet z Citibanku nachodzi mnie z kart?, która ponoć
    może
    >służyć również do zakupów ratalnych. Miało by to wygl?dać tak że karta
    >stanowiła by po?wiadczenie mojej wypłacalno?ci i raty były by zniej
    >comiesięcznie pobierane na takich samych zasadach jak inne płatno?ci.
    >Ciekawostk? jest to że w warunkach niektórych sklepów były by to raty
    >nieoprocentowane, czyli je?li zmie?ciłbym się w terminie spłaty miałbym
    >kredytowany kredyt! Sprawdzałem w Media Markcie i oni to potwierdzili że
> [...]

    Witam

    Dziala. I nic w tym dziwnego.
    Skoro juz mozesz sie zadluzac w rach. karty - bank oszacowal twoja
    wiarygodnosc kredytowa.
    W citi mozesz rozlozyc splate transakcji na ( chyba ) max 12 miesiecy.
    Wola, zebys kredyt wzial u nich, niz gdzie indziej.

    Natomiast o 0-wym oprocentowaniu nie slyszalem - ale - kto wie.
    MM nic do tego nie ma. To wynalazek citka.

    pzdr
    wkg