  • 1. Data: 2003-02-20 17:45:46
    Temat: Przelew $ z USA na e-konto
    Od: "Ann Collection" <a...@e...pl>

    Witam!
    Proszę o info jeśli ktoś ma takie informacje skąd w USA (z jakiego banku)
    można wysłać np na Inteligo $ lub EURO bez oplat tj.pobierania jakiegos % od
    wpłaty.
    Jedynie to co wiem to bank w Polsce pobiera swoją oplatę (Inteligo 11,50 zł)

    Jeśli ktoś korzysta z takich przelewów to proszę o info na mail.

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2003-02-22 04:23:29
    Temat: Re: Przelew $ z USA na e-konto
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <b3345v$c11$1@nemesis.news.tpi.pl>, Ann Collection wrote:
    > Prosz? o info je?li kto? ma takie informacje sk?d w USA (z jakiego banku)
    > mo?na wys?aae np na Inteligo $ lub EURO bez oplat tj.pobierania jakiegos % od
    > wp?aty.

    Bez oplat to na pewno tego nie zrobisz.
    Ogolnie jesli z USA masz zrobic przelew, to zapomnij o slowie "tanio".
    Tam przelewy, rowniez krajowe, ida kilka razy dluzej niz w Europie i
    kosztuja zwykle kilka razy drozej.

    > Jedynie to co wiem to bank w Polsce pobiera swoj? oplat? (Inteligo 11,50 z?)

    Multibank nie pobiera oplaty za przychodzace z zagranicy na przyklad.
    Ale to rzadkosc, wiekszosc bankow pobiera.

    > Je?li kto? korzysta z takich przelewów to prosz? o info na mail.

    Napisz o jakie mniej wiecej kwoty chodzi, bo od tego zalezy jaki
    sposob sprowadzania pieniedzy z USA jest najtanszy.

    Aha - za darmo to mozesz sobie zrobic przelew metoda taka ze
    znajdziesz jakiegos polaka co akurat chce zrobic taki sam przelew tyle
    ze z Polski do USA i zamieniacie sie srodkami, tzn po obu stronach
    atlantyku robicie sobie przelewy krajowe. Ty jemu w USA a on Tobie w
    Polsce.

    --
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl