  • 1. Data: 2002-12-13 12:59:51
    Temat: Ranking bankow
    Od: "Agat" <b...@w...pl>

    Witam,

    czy ktos z grupowiczow zna adresy www lub nazwy czasopism, gdzie znajde
    rankingi bankow Europy zachodniej.
    Cos analogicznego np. do zestawienia Gazety Bankowej w kontekscie bankow
    polskich. Chodzi mi glownie o Szwajcarie, Austrie, Niemcy (czyli np 100
    najwiekszych bankow w Szwajcarii, Austrii, itd.).

    Pozdrawiam.
    Artur.

  • 2. Data: 2002-12-13 17:36:53
    Temat: Re: Ranking bankow
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    100
    > najwiekszych bankow w Szwajcarii, Austrii, itd.).

    The Banker ? :)
    BW ?