  • 1. Data: 2006-02-06 08:43:48
    Temat: Pytanie o kredyt hipoteczny
    Od: "SJ" <y...@o...pl>

    Witam,
    prowadze dzialalnosc gospodarcza i mam dochody rzedu 2100pln netto
    miesiecznie.
    Chcialbym kupic mieszkanie (koszt 200 000pln). Na jaka zdolnosc kredytowa
    moge liczyc i jaki bank polecacie?

    pozdrawiam - sj

  • 2. Data: 2006-02-06 09:34:58
    Temat: Re: Pytanie o kredyt hipoteczny
    Od: "JotKa" <j...@o...pl>

    Użytkownik "SJ" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

    > prowadze dzialalnosc gospodarcza i mam dochody rzedu 2100pln netto
    > miesiecznie.
    > Chcialbym kupic mieszkanie (koszt 200 000pln). Na jaka zdolnosc kredytowa
    > moge liczyc i jaki bank polecacie?

    Przeważnie na stronach banków sa kalkulatory, to wstępnie coś Ci da.
    Poza dochodami bank patrzy jeszcze na obciążenia stałe, historie konta,
    okres dzialalności... itd.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek Kauch

  • 3. Data: 2006-02-06 17:13:57
    Od: "kszyhoo" <k...@o...pl>

    Witaj,
    przy zerowej wpłacie rata wychodzi około 850 zł /mc przy 360 ratach (CHF,
    2,5% prowizja 1,5%). Jak do tego dojdą ubezpieczenia pomostowe do momentu
    ustanowienia hipoteki i ubezpieczenie niskiego wkładu własnego to rata
    wyniesie ok 900 zł. Ważna jest ilość osób w gospodarstwie domowym, czy
    jesteś żonaty, jakie masz limity na kartach, limity w ROR i inne raty.
    To wszystko ma wpływ. Np. limit na karcie kredytowej 10tys obniży Ci
    zdolność o 500 zł.
    Radzę wysłać zapytanie kredytowe w serwisie www.smartbank.pl. Otrzymasz
    oferty z kilku banków lub ewentualne odmowy z podanymi warunkami jakie
    musisz spełnić, żeby się starać o kredyt w danym banku.
    Bez doradców i spacerów po oddziałach banków otrzymasz szczegółowe oferty ze
    wszystkimi parametrami i rodzajami zabezpieczeń. Obecnie zapytania można
    rozsyłać tylko na kilka miast, ale jak dostaniesz oferty to identyczne
    warunki zaproponuje Ci ten sam bank w Twoim mieście.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek