  • 21. Data: 2004-04-27 00:15:52
    Temat: Re: Pytanie o PayPal
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Ebay <L...@n...pl> wrote:

    > Ty nie znalaz??e?? sie w ??adnej z tych grup a jedna popierasz.

    Nie rozumiem co masz na mysli?

    "czy nalezy to popierac" mialem na mysli takie dzialanie Paypala, a nie
    jakakolwiek z grup ich klientow (97% szczesciarzy i 3% pechowcow).
    Proporcje 97/3 sa czysto arbitralne, rownie dobrze moze byc to 99.8/0.2
    oraz 92/8, nie mam dostepu do zadnych statystyk, ale ludzi w grupie
    pechowcow sa co najmniej tysiace. Nawet biorac pod uwage ze PP ma
    klientow miliony, to i tak duzo za duzo.

    Zreszta nawet nie trzeba badac ile osob zostalo oszukanych, wystarczy
    przeczytac ich user agreement, w ktorym jest napisane, ze w
    jakichkolwiek sporach z Paypalem, Paypal jest arbitrem, sedzia,
    najwyzsza instancja odwolawcza i katem w jednej osobie, i korzystanie z
    uslug Paypala oznacza zgode na jakiekolwiek ich decyzje, i moga skasowac
    sobie Twoja kase, korzystajac z ich uslug zgadzasz sie z User
    Agreementem ktory na to zezwala.

    Ale malo kto czyta User Agreementy, szczegolnie ze sa specjalnie bardzo
    dlugie i zawile by nikomu sie nie chcialo ich czytac. Zreszta podobne
    sformuowania posiada w swoim User Agreemencie GoldMoney.com i pare
    innych serisow platnosci, i od takich sie trzymac z daleka. Wiele
    serwisow platnosci, jak np Pecunix jakos obchodzi sie bez takich
    zapisow.

    A niepopieranie Paypala objawia sie w niekorzystaniu z ich uslug.

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/