  • 11. Data: 2004-04-25 20:32:07
    Temat: Re: Pytanie o PayPal
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Miernik wrote:
    > "Working hard" to oni chyba nad okradaniem swoich klientow.
    > http://www.paypalwarning.com/
    > http://www.nopaypal.com/
    >
    > Trzymac sie od nich z daleka, korzystajcie lepiej z
    > http://www.pecunix.com/

    Do płacenia paypal się nada, bo mogą mnie okraść tylko z bieżącej
    transakcji.
    A inne systemy to czysta egzotyka, mało kto przyjmuje zapłatę.

    Bogdan B.

  • 12. Data: 2004-04-25 21:18:33
    Od: "s-master" <s...@W...gazeta.pl>

    Hm to skoro nie mogę użyć PayPala to jak najlepiej zapłacić za coś co chce z
    zagranicznych sklepów inetowych kupić? Czek jakiś czy co?

  • 13. Data: 2004-04-25 21:31:02
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    s-master wrote:
    > Hm to skoro nie mogę użyć PayPala to jak najlepiej zapłacić za coś co
    > chce z zagranicznych sklepów inetowych kupić? Czek jakiś czy co?

    A przyjmują tam płatności kartą? Jeżeli tak to każda karta wypukła, eKarta z
    mBanku albo Visa Electon z Inteligo.

    Bogdan B.

  • 14. Data: 2004-04-25 22:11:24
    Temat: : Pytanie o PayPal
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Wlasnie uslyszalem w radiu ze eBay ma ponad 1 000 000 czlonkow.
    90% aukcji oferuje zaplate PayPalem i 78% rzeczywiscie jest placonych
    PayPalem.

    Zarobil $200 000 000 w ostatnim kwartale.
    Whitman mowi o kampani reklamowej w Niemczech.

    Mozliwe ze sa inne lepsze formy platnosci niz PP ale nikt o ich nie slyszal
    na eBayu.

  • 15. Data: 2004-04-26 08:11:28
    Od: "Ebay" <L...@N...pl>

    "Miernik" <m...@c...pl> wrote in message
    > Bogdan B. <b...@h...pl> wrote:

    > "Working hard" to oni chyba nad okradaniem swoich klientow.
    > http://www.paypalwarning.com/
    > http://www.nopaypal.com/

    Eeee tam
    Kozystam z ich serwisu przeszło 4 lata i jeszcze nie zostałem oszukany, a
    dokonuje przeszło 10 tranzakcji tygodniowo.

    > Trzymac sie od nich z daleka, korzystajcie lepiej z
    > http://www.pecunix.com/ Wygoda zabezpieczen przebija jakikolwiek polski

    Tak tylko który sprzedawca ich akceptuje???

  • 16. Data: 2004-04-26 13:06:18
    Od: "s-master" <s...@g...pl>

    Hmm a nie da się przesłać pieniędzy poprzez pocztę? To by chyba wyszło dość
    tanio...

  • 17. Data: 2004-04-26 13:53:45
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Ebay wrote:

    > Eeee tam
    > Kozystam z ich serwisu przeszło 4 lata i jeszcze nie zostałem oszukany, a
    > dokonuje przeszło 10 tranzakcji tygodniowo.

    kupujesz, czy sprzedajesz?

  • 18. Data: 2004-04-26 17:57:40
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Ebay <L...@n...pl> wrote:

    > Eeee tam
    > Kozystam z ich serwisu przesz??o 4 lata i jeszcze nie zosta??em oszukany, a
    > dokonuje przesz??o 10 tranzakcji tygodniowo.

    To nic nie znaczy. Jezeli taki Paypal oszuka 3% swoich klientow, to 97% bedzie
    ich wychwalalo, a Paypal zyski swoje podwoi.
    Tak wlasnie oni dzialaja. Czy nalezy to popierac nawet jak sie znalazles w
    tych 97%?

    > Tak tylko który sprzedawca ich akceptuje???

    Zanim cos kupisz, zaporponuj sprzedawcy: you accept this or I don't bid.

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 19. Data: 2004-04-26 17:58:10
    Od: "Ebay" <L...@N...pl>

    "poilkj" <u...@d...invalid> wrote in message

    > kupujesz, czy sprzedajesz?

    Przeważnie kupuje, ale czesto też otrzymuje wpłaty na swoje konto Paypal.

  • 20. Data: 2004-04-26 19:27:39
    Od: "Ebay" <L...@N...pl>

> [...]
    > ich wychwalalo, a Paypal zyski swoje podwoi.
    > Tak wlasnie oni dzialaja. Czy nalezy to popierac nawet jak sie znalazles w

    Ty nie znalazłeś sie w żadnej z tych grup a jedna popierasz.

    > Zanim cos kupisz, zaporponuj sprzedawcy: you accept this or I don't bid.

    Ja nie potrzebuje proponować tego serwisu nikomu bo sam tego nie uzywam i
    chyba żaden sprzedawca na ebay też, a wątpie żeby ktos specjalnie dla jednej
    tranzakcji rejestrował sie w tym