  • 11. Data: 2011-07-31 19:53:58
    Temat: Re: Przelew Polbank > Mille czasami trzeba uważać
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 28 Jul 2011 16:35:37 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Tak by normalnie bylo. Problem w tym, ze u nich nie chodzi o moment
    > trafienia pieniedzy do nich, a o saldo na koncie, z ktorego dokonuje sie
    > splaty. Przypuszczalnie to material dla jakiegos urzedu.

    Takie coś mi odpowiedzieli w Mille:

    "Uprzejmie informuję, że z danych przesłanych przez Departament zajmujący
    się przelewami krajowymi wynika, iż Bank otrzymał Pana przelew z innego
    Banku w pierwszej sesji elixir w dniu 27 lipca."

    No a oczywiście w Półbanku twierdzą, że poszło 24 lipca i też mi to
    pewnie mogą napisać he he. Tak jak pisałem każdy wysłał i odebrał tego
    samego dnia a tylko mnie to ekstra kosztowało 22 pln ;)

    Xenocide

  • 12. Data: 2011-08-01 07:03:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 28 Jul 2011 16:34:08 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Ale to jest przelew z data przyszla ale wypadajaca wlasnie tego dnia
    > (czyli zlecony wczesniej)?

    Tak przelew jest zlecony kilka albo kilkanaście dni wcześniej. W dniu
    kiedy powinien być wykonany wychodzi często drugą sesją (powiedzmy pół na
    pół jeżeli chodzi o sesję 1 i 2) a raz albo dwa razy się zdarzyło, że
    wyszedł w ogóle 3 sesją. Może mięć to związek, że pieniądze najpierw idą
    z oszczędzającego na ROR i dopiero później w świat. Dlatego podejrzewam
    Półbank, bo już nie raz i nie dwa było na grupie o tym jak pracuje ich
    system, do tego oscylator i inne kwiatki.

    > W kazdym razie jesli Polbank wyslal przelew 24.06, a Millennium ksieguje
    > wszystkie sesje tego samego dnia, i 25.06 na koncie nie bylo pieniedzy,
    > to cos tu sie nie zgadza.

    Tak jak napisałem w innym poście: Polbank twierdzi, że przelew wyszedł
    24.06 od nich a Mille twierdzi, że otrzymał pierwszą sesją 27.06 a ja za
    to ekstra dopłaciłem ;)

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2011-08-01 21:06:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > "Uprzejmie informuję, że z danych przesłanych przez Departament zajmujący
    > się przelewami krajowymi wynika, iż Bank otrzymał Pana przelew z innego
    > Banku w pierwszej sesji elixir w dniu 27 lipca."

    Ciekawe dlaczego nie napisali po prostu ze przyszedl 27 lipca. Mam pewne
    podejrzenia.

    > No a oczywiście w Półbanku twierdzą, że poszło 24 lipca i też mi to
    > pewnie mogą napisać he he. Tak jak pisałem każdy wysłał i odebrał tego
    > samego dnia a tylko mnie to ekstra kosztowało 22 pln ;)

    Zlozylbym reklamacje w Polbanku, niech wyjasniaja z Millennium. W koncu
    oba banki odpowiadaja za to.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 14. Data: 2011-08-02 13:52:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 01 Aug 2011 23:06:48 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Zlozylbym reklamacje w Polbanku, niech wyjasniaja z Millennium. W koncu
    > oba banki odpowiadaja za to.

    Napisałem reklamację przez www, bo szybko i nic nie kosztuje. Jak będą
    kazali iść do oddziału to dam sobie spokój.

    --
    xbartx