  • 11. Data: 2009-03-09 19:28:49
    Temat: Re: Pre-paid USA
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:3f0cb590-aa3f-4053-8110-1cafbfd137e5@v19g2000yq
    n.googlegroups.com...

    > Ja raczej widze 2:0 dla USA :)
    > Jeden za numer, jeden za adres :)

    Ja raczej myslalem o tym, ze rezydent US w PL nie moze otworzyc normalnego
    konta z karta i odwrotnie... no moge dodac jeszcze jeden punkt za
    dyskryminacje kart innych niz US.

    MK

  • 12. Data: 2009-03-09 19:38:20
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 9 Mar, 15:28, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Ja raczej myslalem o tym, ze rezydent US w PL nie moze otworzyc normalnego
    > konta z karta i odwrotnie... no moge dodac jeszcze jeden punkt za
    > dyskryminacje kart innych niz US.

    Ale posiadacz SSN z moze otworzyc konto w USA z Polski (i kazac sobie
    wyslac wszystko do cioci Mary Jane w Milwaukee), a posiadacz PESELu w
    USA moze sie co najwyzej poslinic na monitor ogladajac te polskie cuda
    i dziwy!

    Jakos malo sie wczuwasz... ;)

    A zebys nie mial zludzen, to taka "fajna i amerykanska" :) karta to
    ani sobie w kasynie w internecie nie pograsz, ani na Kubie nie
    zaplacisz. Cos za cos...

  • 13. Data: 2009-03-09 19:41:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > A zebys nie mial zludzen, to taka "fajna i amerykanska" :) karta to
    > ani sobie w kasynie w internecie nie pograsz, ani na Kubie nie
    > zaplacisz. Cos za cos...

    Mam juz taka ktora na Kubie nie zaplace, wiec to dla mnie zadna nowosc ;).

    MK

  • 14. Data: 2009-03-09 19:47:12
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 9 Mar, 15:41, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Mam juz taka ktora na Kubie nie zaplace, wiec to dla mnie zadna nowosc ;).

    Zakladam, ze Shitty? I co, kopia Cie z dwoch stron? To nie fair!

    Bo jesli nie da rady na Kubie, to jest "fajna i amerykanska". Jesli
    jest "fajna i amerykanska" to powinna przechodzic u przedsiebiorczych
    Amerykanow. Logicznie rozumujac.

    Jestes pewien ze problemem przy transakcjach jest numer karty a nie
    polski "billing address"?

  • 15. Data: 2009-03-09 20:11:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    o.googlegroups.com...

    > Jestes pewien ze problemem przy transakcjach jest numer karty a nie
    > polski "billing address"?

    Przeciez na poczatku pisalem, ze to prawdopodobnie AVS. mniejsza o to.
    Przezyje :).

    MK

  • 16. Data: 2009-03-09 20:30:26
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 9 Mar, 16:11, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Przeciez na poczatku pisalem, ze to prawdopodobnie AVS. mniejsza o to.
    > Przezyje :).

    Jedno pytanie, jesli mozna.
    Zakladajac ze masz juz karte z amerykanskim billing address, jak
    zamierzasz ominac dopasowanie tego adresu do adresu wysylki przy
    zakupach? Chcesz wysylac wszystko pod adres w Stanach?

    W drodze do domu zajrze do CVS, zeby miec pelen obraz rynku kart pre-
    paid w warunkach Patriot Act. :)

  • 17. Data: 2009-03-09 20:37:46
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

> [...]
    > zamierzasz ominac dopasowanie tego adresu do adresu wysylki przy
    > zakupach? Chcesz wysylac wszystko pod adres w Stanach?

    Nie wszystko ma postac materialna. Zdarzaly mi sie odmowy w przypadku
    dostepu do filmow, oprogramowania, czy nawek kiedys prasy elektronicznej.

    > W drodze do domu zajrze do CVS, zeby miec pelen obraz rynku kart pre-
    > paid w warunkach Patriot Act. :)

    Hehe... To czekamy na informacje...

    MK

  • 18. Data: 2009-03-09 21:46:45
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 9 Mar, 16:37, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Nie wszystko ma postac materialna. Zdarzaly mi sie odmowy w przypadku
    > dostepu do filmow, oprogramowania, czy nawek kiedys prasy elektronicznej.

    > Hehe... To czekamy na informacje...

    Sadzac po entuzjastycznej reakcji pryszczatego nastolatka zza lady,
    zotalem sklasyfikowany jako "swoj czlowiek" czyli Amator Wiadomych
    Stron Internetowych Pragnacy Zachowac Anonimowosc :D No nic, jakos
    przezyje.

    Jesli "reloadable" - to kupujesz kartonik, logujesz sie na stronie,
    podajesz dane i adres, pod ktory przychodzi "wlasciwa" plastikowa
    karta. Kosztuje taka przyjemnosc $9.95. Laduje sie oczywiscie gotowka
    w sklepie.

    https://www.allaccesscard.com/prepaid-debit-card/faq
    .m#a01

    I najwazniejszy detal:

    What do I need to get the All-Access Visa Prepaid Debit Card? What are
    the requirements?

    Getting the All-Access Visa Prepaid Debit Card is easy. Go to one of
    our distributors, where we will verify your name, address, telephone
    number and collect the one-time fulfillment fee. There is no credit
    check or application. You are already accepted! Due to newly adopted
    government regulations, all customers are also required to provide
    their date of birth and one form of government ID to activate a
    NetSpend Card. All U.S. citizens must provide their Social Security
    Number as the form of government ID. Non-U.S. citizens can provide an
    alternative form of ID, such as a Driver's License, Passport, Alien
    Registration, etc.

    Jesli gotowa do uzycia jednorazowka, to kupujesz i jedziesz.
    $25, $50 albo $100 za $4, $5 lub $6 odpowiednio.

    Jesli chcesz uzywac tej w internecie, musisz sie zarejestrowac:

    https://www.allaccessgift.com/gift/

    ALE byla tez ta:

    https://www.vanillamastercard.com/home.html?locale=e
    n_US

    oraz

    https://www.vanillavisa.com/home.html

    I te powinny spelniac oczekiwania Anonimowych Milosnikow Wiadomych
    Stron :), bo:

    5. What billing address do I use for online and phone transactions?

    Your personal information is not associated with the MasterCardŽ card
    therefore you should use your mailing address. This will ensure that
    if a problem arises you are able to be contacted by the merchant.

    oraz sa "fajne i amerykanskie" az do tego stopnia:

    This card may be used in the U.S. and District of Columbia wherever
    Visa debit cards are accepted. The card may not be used outside of the
    U.S. or the District of Columbia including Internet and mail or
    telephone order merchants outside of the U.S. or the District of
    Columbia.

    Wady: to sa "gift cards" i nie mozna ich doladowac.

  • 19. Data: 2009-03-10 10:07:40
    Od: acelnószz <u...@w...eu>

    Od czasów 'Wojny swiatów' sa juz przygotowani na wszystko ;-))
    JaC

    -----

  • 20. Data: 2009-03-10 17:02:42
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    bradley.st napisał(a) w wiadomości:
    <4...@3...goo
    glegroups.com>...

    >A zebys nie mial zludzen, to taka "fajna i amerykanska" :) karta to
    >ani sobie w kasynie w internecie nie pograsz, ani na Kubie nie
    >zaplacisz. Cos za cos...

    Z ciekawosci - czy sa szczególne powody dyskryminacji kart amerykanskich
    w kasynach internetowych lub na Kubie?
    Na Kubie Fidel (lub Raul) nie pozwalaja? Czy sami Amerykance?
    A kasyna intenetowe?
    Arek