  • 1. Data: 2009-01-30 19:33:58
    Temat: Potwierdzenie wplaty w Inteligo
    Od: "Nimitz" <N...@o...eu>

    Czy wplacajac kase na konto Inteligo (1020 5558) w banku PKO BP dostaje sie
    potwierdzenie z nazwiskiem i adresem wlasciciela konta?

    Admiral

  • 2. Data: 2009-01-31 00:39:16
    Temat: Re: Potwierdzenie wplaty w Inteligo
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Nimitz" glvkql$166$...@a...news.neostrada.pl

    > Czy wplacajac kase na konto Inteligo (1020 5558) w banku PKO BP dostaje sie
    potwierdzenie z nazwiskiem i adresem wlasciciela
    > konta?

    Kiedyś (chyba ponad 10 lat temu) potrzebowałem nazwy i adresu właściciela konta w
    PeKaO SA,
    więc wpłaciłem na to konto złotówkę lub coś około tego. Wpłać z 5 groszy i zobacz. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2009-01-31 04:17:43
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Nimitz <N...@o...eu> wrote:
    > Czy wplacajac kase na konto Inteligo (1020 5558) w banku PKO BP
    > dostaje sie potwierdzenie z nazwiskiem i adresem wlasciciela konta?

    Nie, trzeba podać imię i nazwisko właściciela konta i dostaje się
    potwierdzenie z tym podanym. Może się nie zgadzać z rzeczywistym
    właścicielem - kasjerka i tak jego danych nie widzi. Sprawdzane
    doświadczalnie.

    Kiedyś chciałem wpłacić komuś kogo nazwiska nie znałem, i kasjerka nie
    chciała przyjąć, to coś wymyśliłem na poczekaniu, to się burzyła że
    wymyślone, ale byłem uparty, zawołała kierownika i w końcu przyjęła i
    doszło. Miałem na kwitku to co podałem i się nie dowiedziałem jak się
    nazywał ani nic. To było coś koło kwietnia 2008.