  • 1. Data: 2008-06-30 17:04:53
    Temat: Polbank24 ? co to jest..
    Od: t...@g...com

    jak w temacie. mialem okazje sprawdzic jak to dziala . porownujac z
    Mbankiem czy BZWBK wypada raczej blado. czy sa jakies plany na zmiane
    tego systemu?

  • 2. Data: 2008-06-30 17:53:49
    Temat: Re: Polbank24 ? co to jest..
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 30-06-2008 o 19:04:53 <t...@g...com> napisał:

    > jak w temacie. mialem okazje sprawdzic jak to dziala . porownujac z
    > Mbankiem czy BZWBK wypada raczej blado. czy sa jakies plany na zmiane
    > tego systemu?

    Miałeś raczej okazję sprawdzić jak to NIE działa ;)
    Mnie przez pół roku udało się zrobić dwa przelewy.
    Oczywiście na jedynym słusznym systemie operacyjnym i na jedynej słusznej
    przeglądarce.
    Od pewnego czasu nie próbuję - jestem już za stary na takie ekstrema.

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://pl.opera.com/

  • 3. Data: 2008-06-30 18:03:42
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    t...@g...com pisze:
    > jak w temacie. mialem okazje sprawdzic jak to dziala . porownujac z
    > Mbankiem czy BZWBK wypada raczej blado.
    odpowiadaj na pytanie z tematu - jedno totalne gow...

  • 4. Data: 2008-06-30 18:20:14
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Radek Wroclawski pisze:
    > odpowiadaj na pytanie z tematu - jedno totalne gow...

    ... w którym przelewy zleca się do 20, bo później jest przetwarzanie i
    system mimo, że przyjmie zlecenie przelewu to może go nie wykonać. Po
    prostu.

  • 5. Data: 2008-06-30 20:58:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    t...@g...com e...@y...goo
    glegroups.com

    > jak w temacie. mialem okazje sprawdzic jak to dziala . porownujac z
    > Mbankiem czy BZWBK wypada raczej blado. czy sa jakies plany na zmiane
    > tego systemu?

    Tak. I plany są, i realizacje tych planów. Ja na przykład zaplanowałem
    zmiany i wprowadziłem je w życie, otwierając konta w tych bankach:

    -- Eurobank (6.06%; przelewy przez net za freeko; wpłaty i wypłaty
    w kasie za freeko; brak karty debetowej, bo jest płatna;
    trzeba wpłacić 800 złotych miesięcznie, aby było za free)

    -- Multi (0% i 5.4%; przelewy przez net za freeko i jeden przelew
    przez net w miesiącu za freeko; wpłaty i wypłaty w bankomatach
    za freeko; karta debetowa za freeko i brak karty debetowej;
    trzeba wpłacić 1500 złotych miesięcznie, aby było za free)

    -- BGŻ (0%; przelewy przez net za freeko; wpłaty i wypłaty
    w kasie za freeko; brak karty debetowej, bo jest płatna)

    -- WBK (9 kont po 5.5%; przelewy przez net za freeko po jednym
    przelewie w miesiącu z każdego konta; wpłaty i wypłaty
    w kasie za freeko; brak kart debetowych; możliwość
    otworzenia RORu z przelewami przez net za free, wpłatami
    i wypłatami w kasie za free oraz kartą debetową za free,
    którą płacenie w sklepie daje 1% zwrotu)

    -- mBank (0% i 4 konta 5.5%; przelewy przez net za freeko i przelewy
    przez net za freeko po jednym przelewie w miesiącu z każdego
    konta; karta debetowa za freeko i brak kart debetowych)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2008-06-30 21:57:58
    Od: C...@g...com

    On 30 Cze, 22:58, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    /.../
    Tak z ciekawości pytam: po co Ci tyle kont - EuroB rozumiem [procent],
    konta oszczędnościowe też rozumiem, ale równocześnie ROR w mBank, BGŻ
    i Multi ?

  • 7. Data: 2008-06-30 22:47:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    C...@g...com 6...@m...goo
    glegroups.com

    : Tak z ciekawości pytam: po co Ci tyle kont - EuroB rozumiem [procent],
    : konta oszczędnościowe też rozumiem, ale równocześnie ROR w mBank, BGŻ i Multi ?

    Widzisz, Przyjacielu... Jestem ciężko pracującym człowiekiem...
    Z wyroku bogów muszę zamieniać makulaturę i złom w pieniądze...
    No i potrzebny mi bank, w którym mogę wpłacić surowce wtórne za
    freeko i z którego mogę przelać powstałe w ten sposób pieniądze
    pod wskazany adres -- też za freeko...

    I okazuje się, że:

    -- Lukas kradnie
    -- Polbank ma system wiadomych lotów
    -- mBank nie ma wpłatomatów pożerających makulaturę
    -- BGZ nie ma konta oszczędzającego, więc muszę albo
    wpłacić ,,rano'' (a ja zwykle śpię do południa od
    czwartej rano) albo stracić dzień wpłaty; na dodatek
    przez 10 dni od otworzenia konta w BGŻ nie mogłem
    z tego konta przelewać z uwagi na drapliwą ;) naturę
    potwierdzeń (są tam kody jednorazowe, nie SMSy czy
    inne, tp. rozwiązania -- no i trzeba było 10 dni
    czekać na te kody)
    -- z oszczędzającego w Multi mogę przelać tylko raz
    w miesiącu za freeko
    -- w Eurobanku zażądano ode mnie nowoczesnego telefonu,
    którego właścicielem zostałem dopiero w dzień po tym,
    jak otworzyłem kontro w Multi...

    I tak oto powstało sporo kont...

    BTW oszczędzających:

    bank odsetki belki godzina

    Polbank 2,21 0 23:30
    WBK 23:47
    0,85 0
    1,76 0
    1,68 0
    1,76 0
    1,56 0
    1,70 0
    1,26 0
    1,26 0
    0,66 0
    1,26 0
    1,26 0
    0,60 0
    0,67 0

    Jeszcze jest:

    -- KB z jednym kontem (6.1% ale brak obsługi przez net)
    -- mBank w dwóch osobach, czyli 8 kont
    -- Multi z jednym kontem
    -- Eurobank z jednym kontem...

    -=-

    Jestem zdruzgotany... Niedawno kupiłem kurtkę za 79 złotych...
    Najpierw kosztowała 179, ale nie podobała się mi... :) Później
    zaczęła mi podobać się (bo ma sztuczne podszewki tylko w rękawach,
    podczas gdy inne kurtki są jeszcze gorsze -- albo mają wszędzie
    sztuczne podszewki, albo nie mają kaptura, albo są w ogóle jakieś
    złe lub nie są białe) ale zanim ją kupiłem, potaniała do 79 zł...
    No i gdy postanowiłem dokupić jeszcze kilka sztuk, kurtka staniała
    do 59 złotych... Na dodatek za to, że kupiłem dziś/wczoraj dwie
    takie kurtki, sprzedano mi je z drobnym opustem, co uczyniło
    tę kurtkę (te kurtki) jeszcze tańszą... (tańszymi)

    Ale co uczynić, aby takie kurtki kupować po 5 złotych za sztukę? :)
    No i jak je prać na tak zwaną potęgę? :)

    Życie jest po prostu straszne...

    Na dodatek kupno kurtki uświadomiło mi, jak kruche i złudne jest szczęście w ogóle...
    Otóż -- nie zachowałem szczególnej ostrożności i zaparkowałem samochód na chodniku
    przed sklepem, w pasie drogowym, czyli na terenie siedliska szatana... No i szatan
    wykorzystał moment kupowania kurtek i pod moją nieobecność pochwycił moją wycieraczkę
    (notabene ledwo żywą -- nowa kosztuje 600 złotych, więc trochę dużo jak na taki
    samochód)
    i bestialsko wsunął pod nią zdradziecką kartkę z której wynikało, że mam pięć minut
    na
    zabranie mojej kobiety spod latarni ulicznej lub opłacenie haraczu... Gdybym na czas
    nie zabrał -- musiałbym ją zaparkować pod siedzibą szatana, gdzie zapłaciłbym
    bileterom
    35 złotych kary za parkowanie bez stosownego papierka...

    Boże!! Na każdym kroku czeka na człowieka jakieś nieszczęście!!!

    Pojęcia nie mam, jak żyć w tym strasznym świecie!!!

    Co prawda na zapleczu tamtejszych sklepów jest wolny parking na co najmniej
    półtorej setki samochodów, ale aby tam wjechać i stamtąd wyjechać, trzeba by
    stracić cenne minuty -- ze dwie lub trzy, które tamtego dnia (czyli w poniedziałek)
    zamierzałem ulokować nad wodą pobliskiego Wasilkowa...

    -=-

    Innymi słowy -- tyle kont potrzebuję, aby spokojnie :) i bez kolejek
    wpłacać makulaturę zwaną banknotami i złom zwany monetami lub bilonem...

    Pierdolca :) dostaję, gdy muszę stać czy choćby siedzieć
    w kolejkach (w bankach) lub gdy mam problemy z przelewami...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2008-07-02 13:33:44
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-06-30 19:04 t...@g...com pięknie wystukał/a:
    > jak w temacie. mialem okazje sprawdzic jak to dziala . porownujac z
    > Mbankiem czy BZWBK wypada raczej blado. czy sa jakies plany na zmiane
    > tego systemu?

    A po co zmieniać. Mnie się wszystko dobrze otwiera.

    --
    animka