  • 1. Data: 2008-06-29 20:30:28
    Temat: Karty ratio
    Od: "arek" <r...@a...pl>

    Czytałem, że niektóre banki oferują teraz KK z opcją ratio, polegającą na
    rozłożeniu spłaty zadłużenia w ratach, tak jakby się brało kredyt ratalny.
    Nie bardzo rozumiem, na czym to polega. Przecież normalnie też muszę spłacić
    co najmniej określoną kwotę minimalną. Czy chodzi o to, że w opcji ratio
    płacę więcej, niż kwota minimalna, a bank daje mi za to niższe
    oprocentowanie?

    Do którego banku można przenieść dotychczasową kartę kredytową, tak żeby
    można było spłacać jej zadłużenie właśnie korzystając z opcji ratio?

  • 2. Data: 2008-06-30 19:26:29
    Temat: Re: Karty ratio
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    arek pisze:
> [...]
    >
    > Do którego banku można przenieść dotychczasową kartę kredytową, tak żeby
    > można było spłacać jej zadłużenie właśnie korzystając z opcji ratio?

    W praktyce wygląda to tak, że oprócz kwoty minimalnej wynikającej z
    comiesięcznych operacji doliczana jest rata, powiększająca kwotę
    minimalną i balans wyciągu.
    Pozdrawiam,
    Filip

  • 3. Data: 2008-06-30 20:05:28
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > W praktyce wygląda to tak, że oprócz kwoty minimalnej wynikającej z
    > comiesięcznych operacji doliczana jest rata, powiększająca kwotę minimalną
> [...]

    a oprocentowanie kredytu ratio jest nizsze niz standardowego kredytu
    kartowego = nie musisz od razu splacac, a odsetki beda nizsze niz przy
    kredycie kartowym

    kredyt ratio masz w Citi i BZWBK

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-06-30 20:37:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    RobertS pisze:

    > a oprocentowanie kredytu ratio jest nizsze niz standardowego kredytu
    > kartowego = nie musisz od razu splacac, a odsetki beda nizsze niz przy
    > kredycie kartowym
    >
    > kredyt ratio masz w Citi i BZWBK

    Najkorzystniejsze jest na KK Polbanku