  • 1. Data: 2009-03-22 20:56:49
    Temat: Polbank Era
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Jak osoba, która nie ma telefonu w Erze, może najłatwiej (najtaniej)
    dostać tą kartę?

    Cashback by się przydał, ale jeśli ma się to wiązać z płaceniem
    abonamentu, to bez sensu. Może wystarczy kupić najtańszy starter
    taktaka, wyrobić sobie tą kartę, a potem po prostu nie doładowywać
    telefonu? Co bank zrobi, gdy posiadacz karty zrezygnuje z telefonu?
    Karta zostanie?

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2009-03-22 21:59:17
    Temat: Re: Polbank Era
    Od: "Gekko" <g...@p...onet.pl>

    Pytanie: a jak ma telefon: to jak najszybciej otrzymac w/w ?

    Gekko

  • 3. Data: 2009-03-23 00:07:46
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gq68mk$cb1$1@inews.gazeta.pl, *Przemyslaw Kwiatkowski* wrote:

> [...]
    > taktaka, wyrobić sobie tą kartę, a potem po prostu nie doładowywać
    > telefonu? Co bank zrobi, gdy posiadacz karty zrezygnuje z telefonu?

    Przeczytaj regulamin po prostu.
    Zastrzegaja ze jak wygasnie karta sim to karte kred wypowiedza.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2009-03-23 05:13:03
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "darnok" <d...@a...spam.ch> writes:

    > In news:gq68mk$cb1$1@inews.gazeta.pl, *Przemyslaw Kwiatkowski* wrote:
    [...]

    > Przeczytaj regulamin po prostu.
    > Zastrzegaja ze jak wygasnie karta sim to karte kred wypowiedza.

    Wypowiedzą, czy zmienią na standardową?
    KJ

    --
    Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.
    -- Thomas Jefferson

  • 5. Data: 2009-03-23 09:07:02
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    darnok wrote:

    > Przeczytaj regulamin po prostu.
    > Zastrzegaja ze jak wygasnie karta sim to karte kred wypowiedza.

    Czytałem regulamin, ale on nie mówi nic konkretnego o taktaku. Czy w
    ogóle wydają KK do taktaka?

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2009-03-23 13:52:26
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>

    > Czytałem regulamin, ale on nie mówi nic konkretnego o taktaku. Czy w ogóle
    > wydają KK do taktaka?

    Wydają do TakTak-a, bo mam :)
    Tylko TT musi być zarejestrowany na Ciebie.
    Nie wiem jak jest w przypadku braków doładowań, jeszcze nie testowałem.
    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 7. Data: 2009-03-23 18:50:31
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Bartnick" <a...@S...onet.pl> wrote in message

    > Wydają do TakTak-a, bo mam :)
    > Tylko TT musi być zarejestrowany na Ciebie.

    Ale to chyba tylko jak za posrednictwem Ery wystepujesz o karte. Ja bralem
    bezposrednio w banku i wydali mi na telefon sluzbowy zarejestrowany na S.A.,
    wiec mysle ze raczej slabo to sprawdzaja...

    MK

  • 8. Data: 2009-03-23 19:04:41
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    MK wrote:
> [...]
    > bralem bezposrednio w banku i wydali mi na telefon sluzbowy
    > zarejestrowany na S.A., wiec mysle ze raczej slabo to sprawdzaja...

    To jak jest? Można na Tak Tak w banku?

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 9. Data: 2009-03-23 20:00:28
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    MK wrote:

    > Ale to chyba tylko jak za posrednictwem Ery wystepujesz o karte. Ja
    > bralem bezposrednio w banku i wydali mi na telefon sluzbowy
    > zarejestrowany na S.A., wiec mysle ze raczej slabo to sprawdzaja...

    Aż tak? To zupełnie niezgodne z regulaminem... Hehe, ciekawe czy
    wydaliby na telefon Plusa? :-)))

    --
    MiCHA

  • 10. Data: 2009-03-23 20:04:48
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Bartnick wrote:
    > Wydają do TakTak-a, bo mam :)
    > Tylko TT musi być zarejestrowany na Ciebie.

    A jak oni to sprawdzają? Przecież na TT nie ma ani umowy, ani rachunków
    imiennych, więc jak udowodnić, że to mój telefon?

    --
    MiCHA