  • 1. Data: 2002-07-23 09:20:45
    Temat: Re: Płatności z bankomatu
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > W związku z tym moje pytanie: jakich haczyków i kiedy mogę być zaskoczony
    ze
    > strony banku Millennium?

    To uwazaj na Pekao :)
    Ja pamietam w Bolku na Polach Mokotowskich siedzialem - polazlem do
    bankomatu - i chociaz kasy mialem duuuzo (przelew przyszedl), to niestety
    musialem sie u znajomych zapozyczac.

    Co do Millennium - i kazdego innego - czytajac grupe - wez potwierdzenie
    zamkniecia konta - bo liubia nie zamykac przez kilka miesiecy ;) (bo nie
    maja czasu)

  • 2. Data: 2002-07-23 09:23:09
    Temat: Płatności z bankomatu
    Od: "adamza" <a...@w...pl>

    Witam.
    22 czerwca br. będąc klientem BIG BG zostałem przeniesiony (w ramach
    reorganizacji systemu) do Millennium. Miałem zdefiniowane płatności w
    bankomacie kartą debetową. Po wymianie karty ok. 01 07 2002 do dnia
    dzisiejszego nie mogę korzystać z tych płatności. Po dzisiejszej wizycie w
    oddziale banku Millennium powiedziano mi, że mają dużo pracy i że będzie to
    uruchomione w najbliższych dniach. Zobaczymy.
    Sprawa druga wyobraźcie sobie, że po wysłaniu przelewu na konto osobiste w
    Millennium pieniądze w bankomacie były dostępna dopiero na trzeci dzień. Na
    tym księgowaniu zarabiają dobre odsetki. Spłacając debet wpłaciłem pieniądze
    w piątek, pytałem (miłą panią) czy będę miał dostępne środki dnia następnego
    ( dzień wolny od pracy sobota) zapewniano mnie że nie będzie żadnych
    problemów i będę mógł pieniądze wziąć z bankomatu. Niestety pozostałem na
    weekend bez pieniędzy bo dopiero w poniedziałek zaksięgowali, a w bankomacie
    dopiero były dostępne we wtorek.
    Myślę, że bank Millennium wykorzystuje ludzi. W najbliższym czasie
    zrezygnuje z ich usług.

  • 3. Data: 2002-07-23 20:44:55
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik adamza <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a
    hj6qd$45j$...@n...tpi.pl...
    > Sprawa druga wyobraźcie sobie, że po wysłaniu przelewu na konto osobiste w
    > Millennium pieniądze w bankomacie były dostępna dopiero na trzeci dzień.

    Wplacales bezposrednio w kasie? Jezeli tak to zglos reklamacje na dzialania
    pani z "okienka". Pieniadze powinny byc zaksiegowane (i widoczne w bankomata
    ch) po wcisnieciu "enter" przez kasjera.
    pzdr
    AruBuru

  • 4. Data: 2002-07-23 20:52:59
    Od: "NetManiak" <a...@h...com>

    Użytkownik "adamza" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > W związku z tym moje pytanie: jakich haczyków i kiedy mogę być zaskoczony
    ze
    > strony banku Millennium?

    Ja tez sie na ten bank juz niezle wq...
    Kilka razy robilem platnosci z bankomatu, ktory mnie informowal ze platnosc
    zostala przyjeta. Po kilku dniach dostawalem jednak telefon iz platnosc nie
    zostala dokonana z powodu braku srodkow (mimo ze bankomat tego nie
    wykazywal!). Raz nawet telefonu nie dostalem - po kilku dniach sam po
    interwencji w oddziale sie dowiedzialem o powodzie niedojscia do skutku
    mojego przelewu. Nie musze chyba wspominac ze za kazda z tych
    "pierwszorzednych uslug" zaplacilem 2 zl + odsetki za spoznione platnosci...
    Kolejny super numer BIGBG-zlodziei: niedawno sie pofatygowalem i
    przegladnelem dokladnie historie rachunku. I co znalazlem? kilka kwiatkow...
    pobrane 2x15 zl za wymiane kart z BigBG na Millenium (ponoc mialo byc za
    darmo). Co gorsza - nikt z banku mnie nie poiformowal iz karty sa do
    odebrania... Dowiedzialem sie o tym dopiero z historii rachunku. Jeszcze w
    historii znalazlem sciagniete 20 zl prowizji, tylko ze... nie wiem za co -
    brak jakichkolwiek dodatkowych informacji, czy tez jakiejs operacji
    finansowej w danym dniu...
    No i na koniec, by dopelnic czare goryczy... z historii rachunku sie
    dowiedzialem ze zlecenie stale kosztuje.... 4ZL!!!! a jeszcze z 2 mies temu
    kosztowalo 1 ZL. Chyba kogos poj...o . Definitywnie odchodze z tego banku po
    10 latach. Przez ten czas bylem pierw bardzo zadowolony (niskie prowizje,
    duzo bankomatow za darmo), a teraz jestem juz zbyt zniesmaczony (prowizje z
    sufitu, tragiczna jakosc uslug - vide przelewy w bankomacie). Na szczescie
    dostalem juz decyzje na linie kredytowa w M-Banku (z limitem wyzszym niz w
    bigbg), wiec adios podupadajacy trupie! Radze wszystkim zrobic to samo...
    Juz kilka lat wczesniej wycofalem swe konto firmowe z tego badziewia, i cale
    szczescie bo krotko po mojej rezygnacji, koledzy dostali "mala" podwyzke za
    prowadzenie konta z 25 na 100 zl... A mnie dzis calosc obslugi konta
    kosztuje kilkanascie zl, przy braku chodzenia do banku, stania w kolejkach i
    tlumaczenia sie z tytulu przelewu (w big-bg kilka razy nie chciano mi
    przelewow wykonac...)

    Adam K.